کد خبر: ۴۶۸۱۹
۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱/۲۵

فهرست جدید برای محدود کردن واردات کالاها
وزیر صنعت اعلام کرد:

فهرست جدید برای محدود کردن واردات کالاها

وزیر صنعت اعلام کرد:‌ این وزارتخانه در حال تکمیل فهرستی از کالاهایی که تولیدِ داخل آن، پاسخگوی نیاز کشور و یا مازاد بر نیاز تولید است تا با تصویب دولت، ثبت سفارش واردات آنها محدود شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا،‌ محمد رضا نعمت زاده در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: این وزارتخانه در حال تکمیل فهرستی از کالاهایی که تولیدِ داخل آن، پاسخگوی نیاز کشور و یا مازاد بر نیاز تولید است تا با تصویب دولت، ثبت سفارش واردات آنها محدود شود.این فهرست به زودی تکمیل و تقدیم دولت خواهد شد.

وی افزود: نشانه هایی مثبت از آمارها، اطلاعات و بازدیدهای مجتمع های صنعتی مشاهده می شود که نشان از حرکت رو به پیشرفت بخش صنعت است.

این مقام مسئول ادامه داد:مردم بیشتر به سمت استفاده از کالاهای داخلی روی آورده اند و کیفیت کالاهای داخلی نیز بیشتر از گذشته شده است.

نعمت زاده با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان مازندران گفت: در شهرستان نکا از کارخانه ای بازدید کردیم که همه تولیدات را صادر می کرد، در شرایطی که کالاهای داخلی با رغبت در بازارهای خارجی مورد استقبال قرار می گیرد، دلیلی ندارد ما نسبت به آنها کم توجه باشیم.

وی افزود: طرح رونق تولید که با اجرای آن تسهیلاتی به صنایع کوچک و متوسط پرداخت شد، امسال نیز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ