کد خبر: ۴۶۸۷۸
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱/۲۶

ارزیابی چند طرح مخاطره پذیر سرمایه گذاری صندوق جسورانه آرمانی
مدیرعامل تامین سرمایه آرمان خبرداد:

ارزیابی چند طرح مخاطره پذیر سرمایه گذاری صندوق جسورانه آرمانی

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از غرفه فین استارز با تشریح اقدامات صندوق سرمایه گذاری جسورانه توسعه فناوری آرمانی از نهایی شدن فرآیند ارزیابی چندین طرح مخاطره پذیر برای سرمایه گذاری صندوق جسورانه آرمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود رضا خواجه نصیری در جریان بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از غرفه فین استارز تامین سرمایه آرمان در دهمین نمایشگاه بانک،بیمه و بورس گفت: از زمان عقد تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با شرکت آرمان تاکنون اقدامات مطلوبی در حوزه های فناوری و اطلاعات (IT) و های تک صورت گرفته و باتوجه به طولانی بودن فرآیند  پذیرش شرکتها، در این مدت مجوز فعالیت یک شرکت اخذ شده است.

وی از نهایی شدن فرآیند ارزیابی چندین طرح مخاطره پذیر برای سرمایه گذاری صندوق جسورانه آرمانی خبر داد و افزود: درحال حاضر فرآیند ارزیابی این طرح های مخاطره پذیر به مرحله نهایی رسیده و طی یک یا ۲ ماه آینده اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: توسعه و گسترش فعالیت صندوق‌‌های ‌جسورانه از جمله اقدامات قابل توجهی بوده که در راستای توسعه صنعت دانش بنیان و اشتغالزایی صورت گرفته است و حمایت و مهیا کردن شرایط فعالیت آنها از جمله اقداماتدر مسیر محقق شدن شعار سال 96 است.  

به گفته خواجه نصیری شرکت‌‌های دانش بنیان نقش چشمگیری در ارتقای نوآوری تولید محصولات جدید ،بهبود فرآیند تولید و بهره وری و در نهایت  توسعه اقتصادی دارند و افزایش تعامل شرکت‌‌های دانش بنیان و بازار سرمایه علاوه بر تامین مالی مورد نیاز این شرکت‌‌ها شرایط تامین مالی آنها را پایدارتر می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ