کد خبر: ۴۶۸۸۲
۰:۵ - ۱۳۹۶/۱/۲۷

توضیح عضو هیات مدیره بانک ملت درباره اختلال دیروز

توضیح عضو هیات مدیره بانک ملت درباره اختلال دیروز

عضو هیات مدیره بانک ملت درباره اختلال دیروز توضیح داد و اعلام کرد: تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی بروز اختلال دیروز سیستم بانک ملت و برداشتن مبالغ زیادی پول از حساب مشتریان این بانک، روابط عمومی بانک ملت با صدور اطلاعیه از بازگرداندن این وجوه به حساب مردم خبر داد و از تمام مشتریان ، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده اند،  پوزش خواست.

در این رابطه علیرضا لگزایی عضو هیات مدیره این بانک بورسی هم در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگرنزد همین بانک واریز شده است.

وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده اند.
به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده و تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.
 
انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ