کد خبر: ۴۶۸۹۳
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱/۲۷

زیرمجموعه مهم و ۱۰۰۰ میلیاردی بانک صادرات مدیرعامل ندارد
به رغم برگزاری مراسم تودیع و معارفه:

زیرمجموعه مهم و ۱۰۰۰ میلیاردی بانک صادرات مدیرعامل ندارد

به رغم تغییر مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات و برگزاری مراسم تودیع و معارفه، این شرکت وابسته به بانک صادرات و با دارایی۱۰۰۰ میلیارد تومانی مدیرعامل ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین زارعی 15 فروردین سال جاری از مدیریت و حضور در هیات مدیره گروه مالی سپهر صادرات کناره گیری کرد و سید عباس حسینی به عنوان مدیر و عضو جدید هیات مدیره معرفی و حتی روز 16 فروردین مراسم تودیع و معارفه ایی هم برگزار شد اما این شرکت وابسته به بانک صادرات هنوز مدیرعامل ندارد.

براساس این گزارش، درحالی حسینی ( با سوابقی چون معاون برنامه ریزی شستا، معاون اقتصادی وزیر کار و مدیرعامل بیمه ایران) عضویت در هیات مدیره این گروه مالی را پذیرفته اما تاکنون و به دلایلی نامشخص ، عهده دار مدیرعاملی این شرکت با دارایی۱۰۰۰ میلیارد تومانی نشده و طی دو هفته اخیر هم به دفتر گروه مالی سپهر صادرات نرفته است.

در این میان برخی زمزمه ها از مخالفت چند مسئول ارشد اقتصادی با تصمیم مدیرعامل بانک صادرات مبنی بر حضور حسینی به دلیل تغییر وی بعد از 6 ماه حضور در مدیرعاملی بیمه ایران و برخی حواشی حکایت دارند.

با این اوصاف نام یکی دو مدیر دیگر برای مدیریت به میان آمده اما هنوز قطعی نشده و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی، جه کسی عهده دار مدیریت این زیرمجموعه مهم بانک صادرات خواهد شد. 

از سوی دیگر مهدی نجفی هم از معاونت سرمایه گذاری بورسی این شرکت کناره گیری کرده و خادم المله جانشین وی در این سمت شده است.

گروه مالی سپهر صادرات دارای سبد سهام حدود 1000 میلیارد تومانی بوده و حدود 70 درصد از دارایی های آن شامل شرکت های بورسی است. این شرکت برنامه افزایش سرمایه از 60 به 500 میلیارد تومان را دارد. زارعی نیمه دوم سال 93 اقدام به تاسیس این شرکت با سرمایه اسمی 60 میلیارد تومانی کرده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ