کد خبر: ۴۶۹۱۲
۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱/۲۸

نتیجه همکاری زامیاد با ایویکو بعداز ۵ سال / رشد ۱۸ درصدی تولید
مدیرعامل شرکت خبر داد:

نتیجه همکاری زامیاد با ایویکو بعداز ۵ سال / رشد ۱۸ درصدی تولید

مدیر عامل زامیاد با اعلام رشد ۱۸ درصدی تولید در بخش سبک گفت: سال گذشته پس از ۵ سال وقفه با همکاری ایویکو ایتالیا، ۱۷۶ دستگاه کشنده تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریدون حمیدی دو عامل تولید و فروش را به عنوان عامل اصلی بقاء هر بنگاه اقتصادی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با تمام موانع و مشکلات در این دو بخش، بخش عظیمی از برنامه های استراتژیک و عملیاتی در زامیاد عمل شد.

وی افزود: این شرکت سال 95 توانست با تولید 27 هزار و 826 دستگاه سبک، با رشد 18 درصدی روبرو شد و عنوان برترین تولید کننده وانت را نیز به دست آورد. در بخش سنگین نیز پس از 5 سال وقفه با همکاری شرکت ایویکو ایتالیا، 176 دستگاه کشنده استرالیس و یوروکارگو تولید شد.

این مقام مسئول تصمیمات درست و صحیح در انتخاب سبد محصول و ایجاد راهکارهای مناسب فروش و بازاریابی را موجب رشد و شکوفایی هر بنگاه اقتصادی دانست و تاکید کرد: با کمک نیرو های متخصص می توانیم به آینده شرکت امیدوار باشیم.

به گفته حمیدی دستیابی به استانداردهای بالاتر در حوزه خدمات پس از فروش و بهره گیری از شبکه خدماتی گسترده،موجب ارتقاء رضایت مندی مشتریان و ارزش آفرینی خواهد شد.

انتهای پیام

 
 
 
 
 
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ