کد خبر: ۴۶۹۱۸
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱/۲۸

رونمایی دو محصول برای رفع نیازهای فعالان بازار و اساتید، پژوهشگران و...
توسط مرکز مالی ایران رخ داد:

رونمایی دو محصول برای رفع نیازهای فعالان بازار و اساتید، پژوهشگران و...

مرکز مالی ایران از دو محصول برای رفع نیازهای فعالان بازار و اساتید، پژوهشگران، دانشجویان را رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان برگزاری دهمین نمایشگاه بورس،بانک ، بیمه ، مرکز مالی ایران دو محصول "پایگاه سری‌های زمانی تحقیقاتی ایران (IFDC)" و اپلیکیشن "بانک جامع اطلاعات مالی ایران (IFDB)" را با حضور رئیس سازمان بورس رونمایی کرد.

شاپور محمدی با تقدیر از این اقدامات و با تاکید بر لزوم توسعه استفاده از محصولات جدید مالی، گفت: باید زمینه معرفی هر چه بیشتر سامانه‌های اطلاعات و اپلیکیشن هایی از این دست در کشور فراهم شود.

علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته،فعالیت‌های این شرکت در توسعه دانش استفاده از ابزار مشتقه را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، در پایگاه سری‌های زمانی تحقیقاتی ایران IFDC داده‌های اقتصادی مورد نیاز اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و سایر فعالان بازارهای مالی ارائه شده است.

همچنین با رونمایی از بانک جامع اطلاعات مالی ایران IFDB یکی از نیازهای همیشگی فعالان بازارهای مالی برای دسترسی آسان و مناسب به اطلاعات در این بازارها تأمین شد.

مرکز مالی ایران اطلاعات شرکت‌ها، نهادها و همچنین ابزارهای مالی و کالاهای قابل معامله در بازار سرمایه ایران را در قالب اپلیکیشن آماده کرده که در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ