کد خبر: ۴۶۹۳۳
۷:۴ - ۱۳۹۶/۱/۲۹

برنامه های سال 96 و افزایش سرمایه یک شرکت بورسی اعلام شد
توسط مدیرعامل:

برنامه های سال 96 و افزایش سرمایه یک شرکت بورسی اعلام شد

مدیرعامل نفت بهران با تشریح برنامه ها و سیاست های شرکت در سال جاری از برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی با تصمیم سهامدار اصلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اسعد عزیزی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های سال جاری شرکت و شفاف سازی روند فعالیت مجموعه در سال گذشته گفت: این تولیدکننده روغن های موتوری و صنعتی با دردست داشتن نیمی از سهم بازار کشور،رهبری بازار را عهده دار است.

وی افزود: این شرکت با مطالعات گسترده پژوهشی توانسته با بیش از نیم قرن فعالیت، محصولات شرکت های بین المللی موردنیاز داخل را فرموله و داخلی سازی گسترده ای را انجام دهد.

این مقام مسئول با اشاره به دریافت 50 تاییدیه از شرکت های بین المللی که سازندگان اصلی تجهیزات هستند گفت: این مهم هم در بازار داخلی و هم صادراتی نقش موثری داشته و علاوه بر آن تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت های شرکت دارد.

عزیزی درخصوص بازاریابی با تاکید بر اینکه دفاتر مهندسین فروش در استان های مختلف کشور فعال هستند بیان کرد: خدمات مشاوره ای، آموزش و آزمایشگاهی به بخش صنعت جهت در اختیار گرفتن بازار صنایع کشور صورت می گیرد.

وی یکی از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی شرکت را سازگاری محصولات با محیط زیست عنوان کرد .

مدیرعامل نفت بهران به وضعیت فروش صادراتی محصولات در سال گذشته و چشم انداز سال جاری اشاره کرد و گفت: سال 95 میزان فروش شرکت 65 میلیون دلار بود که در سال جاری به 80 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.البته با توجه به حجم فروش داخلی به خارجی و توسعه صادرات می توان 20 درصد از فروش را به این بخش اختصاص داد.

عزیزی سود خالص ثبت شده در سال مالی گذشته را مبلغ 340 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: نسبت به سال قبل ازآن توسعه فروش و رشد سود خوبی را از بازار روغن سازی کسب کردیم.

وی به وجود 40 هزار مترمکعب مخازن در پایانه های بندری برای صادرات محصولات اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی دفاتر شرکت های بین المللی از جمله بی.پی و شل در ایران رقابت خوبی در این بخش شکل گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، بهران با در اختیار داشتن 9 جایگاه توزیع سوخت وهمچنین مدیریت 200جایگاه به یک برند در این حوزه تبدیل شده است.

عزیزی با اشاره به تنوع سبد محصولات شرکت بهران، گفت: خوشبختانه با رشد تولیدات در سال گذشته سبد محصولات مجموعه پاسخگوی نیازهای بازار در هر سطحی بوده و امیدواریم در سال جاری به اهداف توسعه ظرفیت برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم.به همین منظور افزایش تولید 50 هزار تن را به دنبال نام گذاری سال جاری در دستور کار مجموعه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت نفت بهران سرمایه شرکت را نیروی منابع انسانی دانست و بیان کرد: با نهایی شدن مذاکره با سرمایه گذاران داخلی و بین المللی برای اخذ لیسانس و فناوری ،آخرین سطح فناوری در مجموعه پیاده خواهد شد.

عزیزی با اشاره به ساخت پالایشگاه جدید و تامین روغن مصرفی گروه پایه 1 و 2، در خصوص مراحل اجرایی این پروژه گفت: امیدواریم به سرعت و با دریافت مجوزهای لازم و تخصیص خوراک از زمان اخذ قرارداد بتوانیم ظرف مدت 3 سال این پالایشگاه را نهایی کنیم.

وی از سیاست های دیگر این مجموعه به پروژه های توسعه ای در دست اقدام ازجمله برنامه افزایش تولیدو اشتغال نام برد.در حوزه اشتغال غیرمستقیم نیز با گسترده تر کردن شبکه توزیع به اشتغال ناوگان کمک شایانی خواهیم کرد.

این مقام مسئول درخصوص حضور مستقیم در بازارهای هدف گفت: داخلی سازی بسیاری از محصولات با توجه به مراجعه دفاتر مهندسی فروش به کارخانجات و پالایشگاه ها جهت سفارش روغن های موردنیاز که غالبا خارجی هستند  صورت گرفته که این امر علاوه بر اینکه به تقویت بنیه تولیدات داخلی کمک می کند، کشور را بی نیاز از واردات خواهد کرد.همچنین در 4 استان عراق نیز کمپین بازاریابی و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ جهت راه اندازی توزیع محلی برنامه ریزی شده است.

عزیزی با توجه به برنامه های پیش رو در خصوص وضعیت سهام این شرکت در بازار سرمایه اظهار امیدواری کرد سهام شبهرن در بورس تهران با رشد EPS و قیمت سهام شرایط رو به رشدی را طی کند.

وی درخصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت اظهار داشت: برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت نفت بهران از محل آورده نقدی سهامداران مدنظر است که با تصمیم نهایی سهامدار عمده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ