کد خبر: ۴۶۹۳۷
۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱/۲۹

مدیرعامل بانک رکورد دار تغییر مدیریت، عوض شد

مدیرعامل بانک رکورد دار تغییر مدیریت، عوض شد

مدیرعامل بانک سرمایه باز هم تغییر کرد تا این بانک فرابورسی و دارای حواشی متعدد و با برنامه افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی ، همچنان رکورد دار تغییر مدیریت باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک سرمایه در حالی از 4 آبان با توقف نماد روبرو و دارای حواشی متعدد از جمله مسائل مرتبط با صندوق ذخیره سرمایه گذاری فرهنگیان و شایعه ورشکستگی بوده و برنامه افزایش سرمایه 600 درصدی ( از 400 به 2.8 هزار میلیارد تومان) هم دارد که باز هم با تغییر مدیرعامل مواجه شده تا با توجه به تغییر سه مدیر در یک سال اخیر، رکورد دار تغییر مدیریت در بین بانک های ایرانی باشد.

به این ترتیب محمدرضا خانی که بعد از حضور اول سال گذشته در هیات مدیره ، از مهر 95 مدیرعامل "سمایه " شده بود از این بانک فرابورسی کنار گذاشته شد تا علیرضا پویان شاد معاون بانک ایران زمین به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شود.

خانی در جریان نشست مطبوعاتی 15 اسفند سال گذشته در برابر این سئوال بورس پرس که علت اصلی تغییر پی در پی مدیرعامل بانک سرمایه چیست؟ گفته بود: علت این جریان ، بدهکاران کلان بانکی بودند که اقدام به تغییر روسای شعب و دخالت در عزل و نصب مدیران و نفوذ در ارکان بانک می کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ