کد خبر: ۴۶۹۶۱
۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱/۳۰

انتشار اوراق سلف و مشارکت

انتشار اوراق سلف و مشارکت"وغدیر" با شرکت های خارجی

مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر انتشار اوراق سلف 400 میلیارد تومانی و مشارکت با شرکت های اروپایی 11 گانه E&P را بخشی از برنامه های در دست اجرا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا سلیمانی در نشست دیروز دهمین نمایشگاه بورس ، بانک، بیمه با اشاره به بهره برداری از 9 طرح پروژه های نیروگاهی و پتروشیمی به ارزش 7 هزار میلیارد تومان در سال 95 گفت: 6 طرح به ارزش حدود 5 هزار میلیارد تومان در سال 96 توسط این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با بهره برداری از طرح پروژه فاز 3 پتروشیمی پردیس واقع در عسلویه به ارزش هزار و 800 میلیارد تومان تا 10 روز آینده،این مجموعه به بزرگترین تولیدکننده اوره و امونیاک منطفه تبدیل می شود.

این مقام مسئول افتتاح فولاد نیریز، نیروگاه 10مگاواتی خورشیدی گرگویه اصفهان، بخش بخار نیروگاه بهبهان و پرژه ساختمانی سعدی شیراز را از دیگر طرح ها کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه با شروع بهره برداری از پروزه ها،استهلاک آن نیز اغاز می شود به سهامداران توصیه کرد سهام "وغدیر" را برای طولانی مدت خریداری و به دنبال سود کوتاه مدت نباشند. چرا که در برابر در برابر بازدهی 254 درصدی بورس از سال 90 تا 95، بازدهی این شرکت دو برابر یعنی 497 درصد است.

مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر با اشاره به سرمایه سال قبل  7.2 هزار میلیارد تومانی ادامه داد: در سال جاری افزایش سرمایه نخواهیم داشت اما برای تامین مالی کل پروژه های پتروشیمی، 400 میلیارد تومان اوراق سلف منتشر خواهد شد.

سلیمانی از امضاء تفاهم نامه امروز با وزارت نفت برای توسعه 4 میدان نفتی و گازی، مشارکت با شرکت های 11 گانه E&P و مذاکره با شرکت های نفتی اروپایی از جمله انی ایتالیا، اینتکسای اسپانیا و سرکوبه،افزایش سرمایه هلدینگ ساختمانی از 300 به 600 میلیارد تومان، فعالیت بیشتر در بخش اجاره و لیزینگ و همچنین سرمایه گذاری های بزرگ مشترک، قبول ضمانت غدیر توسط شرکت های خارجی و بررسی صورت های مالی طبق IFRS، توافق با معاون علمی فناوری رییس جمهور برای ایده های بخش ICT ، اجرای الکترونیکی رای گیری شورای شهر و مذاکره برای رتبه بندی بین المللی شرکت های ایرانی در سال 96 با شرکت های آلمانی و انگلیسی خبر داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ