کد خبر: ۴۶۹۹۵
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱/۳۰

نرخ و زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
از سوی وزیر رفاه:

نرخ و زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

وزیر رفاه با اعلام افزایش ۱۴.۵ درصدی امسال حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از فروردین و بازنشستگان تأمین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،علی ربیعی افزایش حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را امسال 14.5 درصد اعلام کرد و گفت: برای اینکه دستمزدها ترمیم شود، برنامه ریزی می کنیم تا برای حداقل بگیرها تصمیم خوبی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: برای بازنشستگان کشوری و لشگری ٣٤٠٠ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

این مقام مسئول افزود: حقوق بازنشستگان کشوری با دریافتی کمتر از 2.1 میلیون تومان، به شکل پلکانی افزایش می یابد. حداقل حقوق یک بازنشسته کشوری که با 30 روز بازنشسته شده، کمتر از یک میلیون و 15٠ هزار تومان نیست که این رقم نسبت به سال گذشته قابل توجه است.افزایش حقوق بازنشستگان کشوری که بالای 2.1 میلیون تومان دریافتی دارند ١٠ درصد است.

ربیعی ادامه داد: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با دریافتی بالا کمتر از ١٢ درصد نیست.افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از فروردین ماه و بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود. در صورت تامین مالی امکان اعمال افزایش حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین ماه نیز وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۲:۷ - ۱۳۹۶/۲/۲
0
0
پاسخ
سلام
اگر 14.5درصد هم به مستمري بگيرهاي بالاي1.2ميليون ريل اضافه كنيد دراصل 12درصد به خقوقشان اضافه شده چون 2درصد هرماهه بابت خدمات درماني ازمستمري بگيران كم ميشود درصورتيكه هزينه خدمات درماني كاركنان دولت مبلغ ثابتي هست.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ