کد خبر: ۴۷۰۱۵
۰:۰ - ۱۳۹۶/۲/۲

معرفی صنایع و سهام در نخستین هفته اردیبهشت
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

معرفی صنایع و سهام در نخستین هفته اردیبهشت

صنایع مقبول و شرکت های دارای رشد در نخستین هفته اردیبهشت ماه توسط کارگزاری آبان پیش بینی و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی شاخص بورس در آخرین هفته از اولین ماه سال جاری با رقم 78,651 واحدی بسته شد که کارگزاری آبان صنایع مقبول و شرکت های دارای رشد نخستین هفته اردیبهشت را معرفی و اعلام کرد در هفته پیش رو نگاه اکثر فعالین بازار، به گزارش های دوره ای شرکت ها و تامل در نحوه کیفیت سود سازی آنها خواهد بود اما با توجه به اینکه در بازار چهارشنبه گذشته با موج جدید تقاضا بخصوص در نماد تاثیر گذار "خساپا" و رنج های مثبت به دلیل پر رنگ شدن مجدد شایعه انتشار تعدیل مثبت مواجه شدیم، انتظار می رود گروه خودرویی از معاملات مناسبی برخوردار باشند .

در این بین احتمالا نمادهای "خساپا، خکاوه، خمحور، خمحرکه، خاهن و خلنت" از اقبال بیشتر و در نتیجه معاملاتی مثبت تر نسبت به سایر هم گروهی های خود برخوردار خواهند بود و در صورت تحقق تعدیل مثبت خساپا با افزایش تقاضا در کل گروه خودرویی مواجه شویم.

در گروه سرمایه گذاری نیز احتمالا نمادهای "وبیمه، سدبیر، وساپا، وملت، اعتلا، گوهران، وگستر و وخارزم" از تقاضای مناسب تری برخوردار باشند و مابقی گروه های بازار نیز پس از استراحتی کوتاه مجددا مورد توجه فعالین بازار قرار گیرند و در نهایت رشد مجدد کل بازار را بخصوص در اواسط بازار نظاره گر باشیم.

پیش بینی می شود گروه شیمیایی همچنان از گروه های پرتقاضای هفته آتی باشد در حالی که نمادهای "شکلر، شکف، شتولی، شپارس، شفارس، پترول، شسینا، شپدیس، شیراز، فارس، شیران، وپترو، زاگرس و کرمانشا" با افزایش تقاضای به مراتب بیشتری مواجه خواهند بود.

احتمالا "فسدید، وسدید، فنورد، فلوله و زنگان، کنور، کمنگنز، فخوز، فملی، فولاد، فروس، کروی، ومعادن، میدکو و هرمز" نمادهای مثبت گروه های فلزی و معدنی در هفته پیش رو خواهند بود. به نظرمی رسد کیسون در گروه ساختمانی در کنار نمادهای "ثاژن، ثفارس و ثغرب" معاملاتی پرتقاضا را تجربه کنند اما نمادهای "ثپردیس و ثالوند" به دلیل رشد سریع هفته های گذشته و علیرغم انتشار گزارشات مناسب و نماد وساخت به دلیل تعدیل منفی در شروع این هفته با فشار عرضه ها مواجه باشند.

پیش بینی می شود صعود گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته در این هفته نیز ادامه داشته باشد و نمادهای "فاذر، بالبر، بنیرو، رمپنا، فنرژی، تکشا، تکمبا، خصدرا، بکام، لپیام، لکما، نیرو، تپمپی، لسرما، لابسا، تپکو و رتکو " همچنان با صف خرید و رشد قیمتی دنبال گردند.

از گروه های پیشروی روزهای آتی می توان به گروه های قندی و بنیادی محور آی تی اشاره کرد که احتمالا اکثرا هفته ای مثبت را تجربه خواهند کرد.

در گروه لاستیک سازی نیز همین منوال معاملات پیش بینی می شود و احتمالا نماد "پکویر" در کنار نمادهای "پسهند، پلاست، پدرخش، پاسا و پتایر" با صف خرید همراه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ