کد خبر: ۴۸۱۶۹
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۲/۶

رضایت رئیس سازمان بورس از شرایط 10 ساله بازار سهام و خوش بین به آینده

رضایت رئیس سازمان بورس از شرایط 10 ساله بازار سهام و خوش بین به آینده

رئیس سازمان بورس گفت: در یک دهه گذشته بازار سهام رشد بسیار خوب و مناسبی را تجربه کرده و امیدواریم این رشد بتواند با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به عموم مردم گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی با اشاره به تصویب قانون بازار اوراق بهادار در آذر سال 84 و نیز قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی در سال 88 به تسنیم گفت: بدون شک همکاری مجلس با ارکان بورس در دستیابی به این اهداف موثر بوده است.

وی افزود: از این رو امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس لایحه الحاق بازار سرمایه نیز هر چه سریعتر آماده و تقدیم دولت شود تا بر اساس آن قوانین تکمیلی را برای بازار سهام در کشور داشته باشیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به این که ظرفیتهای قانونی بسیار خوبی برای ارتقا و رشد بازار سرمایه وجود دارد افزود: در یک دهه گذشته بازار سهام رشد بسیار خوب و مناسبی را تجربه کرده است و بر این اساس امیدواریم این رشد بتواند با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به عموم مردم گسترش یابد.

رئیس سازمان بورس با بیان این که یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی که مردمی شدن اقتصاد است و در بازار سرمایه محقق می‌شود گفت: از این رو امیدواریم بازار سرمایه امسال بتواند برای تامین مالی بخش تولیدی کشور در راستای نامگذاری شعار امسال با عنوان تولید و اشتغال موثر باشد و بورس بتواند در چارچوب اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی در مقایسه با دولتی در تامین مالی کمک کند و اولویت ما نیز در سازمان بورس تقویت بخش خصوصی است.

محمدی با بیان این که کارایی بخش خصوصی به مراتب بیشتر از دولت است بیان کرد: به همین دلیل بورس باید بتواند بستر مناسب برای شرکتهایی که به دنبال تولید و اشتغال هستند را فراهم کند و تامین مالی بنگاهها از این طریق تسهیل شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» م-س | ساعت ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۲/۶
12
0
پاسخ
آقای دکتر
جریان خذف نمودار های تکنیکال به کجا رسید؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ