کد خبر: ۴۸۱۷۹
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۲/۶

صندوق جدید ۱۵ میلیارد تومانی در راه تاسیس و پذیره نویسی

صندوق جدید ۱۵ میلیارد تومانی در راه تاسیس و پذیره نویسی

با اعلام موافقت اصولی سازمان بورس،صندوق جسورانه نوآوران امین با همکاری۳صندوق از فعال‌ترین صندوق‌ های پژوهش و فناوری و یک شرکت خصوصی در حوزه نانو‌ دارو بزودی تاسیس و پذیره نویسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با اعلام موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار، صندوق جسورانه نوآوران امین با همکاری سه صندوق از فعال‌ترین صندوق‌های پژوهش و فناوری و یک شرکت خصوصی موفق در حوزه نانو‌دارو و با مدیریت تامین سرمایه امین، به زودی تاسیس می شود.

سرمایه این صندوق 15 میلیارد تومان و حوزه‌های فعالیت آن بر فناوری اطلاعات با تمرکز بر فناوری مالی، سلامت، مواد و تجهیزات پیشرفته متمرکز خواهد بود و پس از طی مراحل تأسیس، پذیره‌نویسی 10 درصد مبلغ اسمی این صندوق در ماه های آتی انجام خواهد شد و مابقی پیرو فراخوان‌های افزایش سرمایه مدیر صندوق تامین خواهد شد.

ویژگی‌ متمایز صندوق جسورانه نوآوران امین، انعقاد قراردادهای دوجانبه مدیر صندوق با مؤسسان صندوق و قراردادهای چندجانبه بین مؤسسان صندوق به‌منظور اطمینان از حداکثر مساعی و مشارکت همه مؤسسان صندوق در مراحل ایده‌یابی، راهبری و توانمندسازی و خروجی است.

صندوق‌‌های پژوهش و فناوری که بر اساس ماده 100 قانون برنامه سوم و همچنین ماده 45 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی تأسیس شده‌اند، در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در طرح‌های دانش‌بنیان، اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، صدور ضمانت‌‌نامه‌های موردنیاز شرکت‌های دانش‌ بنیان، ارائه خدمات مشاوره‌ای و کارگزاری منابع مالی و وجوه اداره‌شده در حیطه پژوهش‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ