کد خبر: ۴۸۲۲۶
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۲/۹

برنامه ایران برای تولید مشترک لوازم‌خانگی با اروپا/ آلمان و ایتالیا در اولویت

برنامه ایران برای تولید مشترک لوازم‌خانگی با اروپا/ آلمان و ایتالیا در اولویت

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با اشاره به حفظ همکاری‌های اقتصادی با کره‌ای‌ها در تولید مشترک لوازم خانگی، بر تمایل و حرکت ایران در تولید مشترک این محصولات به سمت اروپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عباس هاشمی با تاکید بر اینکه در صنعت لوازم خانگی توجه وزارت صنعت به سمت توسعه همکاری‌های مشترک مابین تولیدکنندگان داخلی به همراه تولیدکنندگان معتبر جهانی است به ایسنا گفت: هدف از این همکاری‌ها این است که با سرمایه‌گذاری‌ خارجی‌ها در داخل کشور فناوری و ساخت‌های روز دنیا به داخل بیاید و از این طریق به همراه انتقال دانش و فناوری به تولید مشترک دست یابیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ در تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ماشین لباس‌شویی، فعالیت‌های مختلفی با کره‌ جنوبی در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه پایان سال گذشته تلاش‌ها به سمت کشورهای اروپای معتبر در تولید لوازم خانگی برند معطوف شد که قراردادهایی در این زمینه با ایتالیا و آلمان منعتقد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه قراردادهای منعقد شده با کره جنوبی در زمینه تولید مشترک لوازم خانگی در حال انجام است،اظهار داشت: در مورد همکاری با ایتالیا بخشی از کار انجام شده و آلمانی‌ها نیز بازدید از سه واحد داخلی در ایران انجام دادند تا تولید بر اساس استانداردهای جهانی مدنظر قرار گیرد.

هاشمی افزود: تولیدکنندگان معتبر برند لوازم خانگی در کشورهای آلمان و ایتالیا پذیرفته‌اند که با برند آنها در برخی محصولات تولید مشترک و صادرات انجام شود و حتی قرار است بخشی از این تولیدات به اروپا صادر شود که این مسئله بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ