کد خبر: ۴۸۲۳۳
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۲/۹

ابراز علاقه اروپایی ها برای توسعه روابط تجاری با ایران

ابراز علاقه اروپایی ها برای توسعه روابط تجاری با ایران

رئیس فروم بین المللی بانکداری فرانکفورت با اشاره به علاقه مندی طرف اروپایی برای برقراری روابط تجاری با ایران تاکید کرد: ایران بهترین بستر برای اروپاییان جهت سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، نادر مالکی در چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا با مثبت ارزیابی کردن روابط تجاری ایران و اروپا گفت: ما به همه اهداف نایل شدیم و دلایل خوبی برای امیدواری به آینده داریم. این چهارمین کنفرانس است و امیدوارم بتوانیم با تبادل نظرات آینده روشنی را برای روابط تجاری ایران و اروپا رقم بزنیم.

وی با اشاره به علاقه مندی طرف اروپایی برای انجام روابط تجاری با ایران افزود: اروپایی ها وارد کسب وکار ایران شده و توانسته اند با حمایت های خود ایران را به شبکه بین المللی منتقل کنند.سمینارهای مخلتفی برای بهبود روابط تجاری ایران و اروپا برگزار شده، از این رو هدف از برگزاری چنین همایش هایی کمک به بهبود روابط است.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده که دولت بدنبال رفع همه تحریم ها است که این نشانه ای برای خوش بینی به آینده است.ثبات سیاسی برای سرمایه گذاری اهمیت بسیاری دارد و در دوران ریاست جمهوری روحانی روابطی مبتنی بر اعتماد شکل گرفته و طرف اروپایی ایران را مکان خوبی برای سرمایه گذاری شناخته است.ایران می تواند بهترین شریک برای اروپا و کشورهای دیگر باشد.

مالکی تصریح کرد: امیدواریم خیلی زود بتوانیم زمینه های سرمایه گذاری بیشتر در کشور را فراهم کنیم و از مدعوین دعوت کرد در 24 و 25 آبان ماه سال جاری در کنفرانس فرانکفورت شرکت کرده تا تبادل نظرات صورت بگیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ