کد خبر: ۴۸۲۴۹
۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۲/۱۰

چین خطوط فولادی غیر استاندارد را تعطیل می کند

چین خطوط فولادی غیر استاندارد را تعطیل می کند

بنابر اعلام دولت چین تعداد خطوط تولیدی فولاد غیر استاندارد بیشتر از حد انتظارات قبلی بوده و تا پایان ژوئن سال جاری این خطوط غیر استاندارد تعطیل شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بورس کالای ایران، اوایل سال ۲۰۱۷ دولت چین اعلام کرد همه خطوط تولید فاقد استاندارد را تعطیل می‌کند که در آن زمان حدود ۱۰۰ میلیون تن در سال تخمین زده شده بود و در ماه مارس اعلام شده بود، بیش از نیمی از این خطوط از زنجیره تولید خارج شده‌اند.

حال اخیرا اعلام شده ۵۰۰ کارخانه با مجموع ظرفیت تولید ۱۱۹ میلیون تن در سال شناسایی شده اند که فولاد فاقد استانداردهای لازم تولید می‌کنند. زمان اعلام شده برای تعطیلی آن ها تغییر نکرده وهمان ۳۰ ژوئن سال جاری است. دولت ۹ گروه کاری به بخش‌های اصلی تولید فولاد می فرستد تا بازرسی های لازم را انجام دهند.

همچنین در سه ماه نخست سال جاری میلادی، صادرات محصولات فولادی چین به طور میانگین یک درصد افت سالانه داشته است. در این بین، صادرات میلگرد ۵ درصد نسبت به سال گذشته پایین آمد. علاوه بر این، در ماه مارس صادرات میلگرد چین  ۲.۰۳ میلیون تن بود و تیر آهن ۴۱۰ هزار تن صادرات داشت، البته برای بازار ورق تخت نیز ۴.۰۲ میلیون تن صادرات ثبت شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ