کد خبر: ۴۸۲۶۱
۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۲/۱۰

واکنش عارف به احتمال تغییر نامزد اصلاح‌طلبان به جهانگیری

واکنش عارف به احتمال تغییر نامزد اصلاح‌طلبان به جهانگیری

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره احتمال تغییر نامزد اصلاح‌طلبان به جهانگیری توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف شب گذشته در حاشیه همایش بانوان حامی روحانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر کاندیدای اصلاح‌طلبان به جهانگیری با توجه به فعال شدن ستادهای انتخاباتی وی پس از مناظره روز جمعه، اظهار داشت: این مسائل را رسانه‌های اصولگرا مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: خیلی شفاف و با صراحت و شجاعت اعلام کردیم کاندیدای اصلی ما آقای روحانی است.در عین حال لازم می‌دانیم یکی دو نفر از جریان اصلاحات در صحنه حضور داشته باشند. با توجه به ضرورت مشارکت اکثریت مردم و در عین حال روز آخر در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: عجیب است رسانه‌های اصولگرا از خود عبور کردند و به اصلاح‌طلبان چسبیدند که ما از اول اعلام کردیم غیر از آقای روحانی کاندیدای دیگری هم خواهیم داشت و به همین هم عمل کردیم.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره اینکه چه زمانی کاندیدای قطعی و نهایی اصلاح‌طلبان اعلام می‌شود؟ گفت: روندی را داریم که جلو می‌رویم، تصمیم جمعی است و فردی نیست. شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری  می‌کند و انشاءالله به موقع تصمیم منطقی را خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ