کد خبر: ۴۸۲۶۹
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۲/۱۰

امکان استفاده از بن کارت مجازی در نمایشگاه کتاب

امکان استفاده از بن کارت مجازی در نمایشگاه کتاب

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر از توسعه زیر ساخت‌های لازم برای امکان استفاده از بن کارت مجازی در نمایشگاه کتاب برای دارندگان گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و ios خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بانک شهر، غلامحسین تابش فر با بیان اینکه از هفتم اردیبهشت ماه، تحویل بن کارت‌ها از طریق مراجعه متقاضیان به شعب و یا شهرنت‌های سراسر کشور در حال انجام است گفت: برای دریافت بن‌کارت‌ها به صورت فیزیکی، متقاضیان باید به شعبه انتخاب شده در زمان ثبت نام و یا یکی از شهرنت‌های سراسر کشور با در دست داشتن مدارک هویتی مراجعه کنند و پس از انجام احرازهویت، بن کارت فیزیکی تحویل خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای دریافت بن‌کارت به صورت مجازی نیز متقاضیان باید به شعبه انتخاب شده در زمان ثبت نام و یا یکی از شهرنت‌های سراسر کشور با در دست داشتن مدارک هویتی مراجعه کرده و پس ازانجام احراز هویت، بن کارت مجازی در نرم افزار همراه شهر درج خواهد شد.همچنین برای استفاده از بن کارت مجازی بر روی پایانه‌های فروش نصب شده در ایام نمایشگاه نیز باید با مراجعه به وب سایت بانک شهر و دریافت آخرین نسخه نرم افزار همراه شهر نسبت به ثبت نام با شماره همراهی که در زمان ثبت نام در سایت ارشاد اعلام کرده‌اند،اقدام کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این روش بن کارت مجازی مشتریان در نرم افزار همراه بانک شهر، بخش NFC بارگذاری می‌شود که لازم است متقاضیان برای بهره مندی از این امکان، از تلفن همراه با سیستم عامل اندروید، ورژن حداقل4.4 به بالا با قابلیت NFC استفاده کنند.از مزایای این روش می‌توان به ساده بودن در استفاده، بدون نیاز به اینترنت در زمان انجام تراکنش اشاره کرد.

تابش فر بیان کرد: علاوه بر این روش، امکان استفاده از بن کارت مجازی برای آن دسته از متقاضیانی که تلفن همراه با سیستم عامل IOS (باتوجه به محدودیت این نوع از دستگاه‌ها) و یا تلفن همراه فاقد NFC دارند با استفاده از QR Code فراهم شده است.

وی افزود: در این روش نیز بن کارت مجازی متقاضیان پس از احراز هویت و صدور رمز، در نرم افزار آپ شرکت آسان پرداخت بارگذاری شده، سپس جهت انجام تراکنش با اسکن بارکدهای موجود برروی پایانه‌های نصب شده در نمایشگاه کتاب، امکان انجام تراکنش با استفاده از بستر اینترنت تلفن همراه فراهم خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ