کد خبر: ۴۹۳۰۹
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۲/۱۱

توضیحات مثبت و منفی ۴ شرکت بورسی و فرابورسی

توضیحات مثبت و منفی ۴ شرکت بورسی و فرابورسی

حمل و نقل ریلی پارسیان، قندنیشابور و توکاریل درباره عملکرد سال مالی جاری و گذشته توضیح دادند تا "توریل و قنیشا" آماده بازگشایی شوند. بهنوش هم از عدم فروش املاک خبر داد و منفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه شفاف سازی شرکت های بورسی و فرابورسی، حمل و نقل ریلی پارسیان و توکا ریل درباره عملکرد سال مالی جاری و گذشته توضیح دادند تا نماد "توریل" آماده بازگشایی شود. بهنوش هم از عدم فروش دارایی خبر داد و منفی شد. قند نیشابور هم در مورد ابهامات بودجه سال جاری توضیح داد تا آماده بازگشایی نماد شود.

براساس این گزارش، "حپارسا" 10 میلیارد تومانی که اولین سود سال مالی شهریور جاری را 2672 ریال پیش بینی و تا اسفند گذشته 821 ریال را محقق کرده، درباره عملکرد 6 ماهه شفاف سازی کرد.

"توریل" 200 میلیارد تومانی هم که دیروز به دلیل تغییر با اهمیت در طبقه بندی سرفصل حساب های سال مالی 95 با توقف نماد روبرو شده، توضیحاتی درباره تعدیل مثبت 15 درصدی سود داد تا آماده بازگشایی نماد شود.

"غبهنوش" 36 میلیارد تومانی هم از عدم فروش املاک و تسویه تسهیلات ارزی خبر داد تا سهام این شرکت حاضر در بورس با کاهش قیمت معامله شود.

"قنیشا" هم درحالی از 29 فروردین به دلیل تعدیل پیش بینی سود سال مالی جاری متوقف شده که اولین سود سال مالی شهریور جاری را 157 ریال پیش بینی کرد و عملکرد 6 ماهه این متغیر را به 77 ریال و سپس در گزارش اصلاحی، 157 ریال اعلام کرد.

توضیحات مدیرعامل حمل و نقل ریلی پارسیان

توضیحات مدیرعامل توکا ریل

توضیحات مدیرعامل بهبنوش ایران

توضیحات قند نیشابور

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ