کد خبر: ۴۹۳۵۶
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۲/۱۲

اخبار خوش یکه زارع از آینده ایران خودرو/ پیش فروش پژو 2008 و دنا پلاس

اخبار خوش یکه زارع از آینده ایران خودرو/ پیش فروش پژو 2008 و دنا پلاس

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام پیش فروش پژو 2008 و دنا پلاس، از نهایی شدن دو قرارداد با بنز و انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با ۵ شرکت بزرگ بین المللی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، هاشم یکه زارع در جریان آغاز تولید انبوه دو خودرو دنا پلاس ایران خودرو و پژو 2008 که امروز با حضور رئیس جمهور انجام شد به خبرنگاران گفت: پیش فروش دناپلاس از فردا آغاز می شود. زمان پیش فروش پژو 2008 نیز مشخص و بزودی شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه خودروهای جدید با تولید انبوه جایگزین خودروهای قدیمی ایران خودرو خواهند شد از نهایی شدن دو قرارداد با شرکت بنز در آینده ایی نزدیک خبر داد و گفت: همچنین هفته آینده قرارداد 1000 میلیارد تومانی با 5 شرکت بزرگ صنعتی بین المللی و با سهم 70 درصدی ساخت داخل و صادرات 50 درصدی امضا می شود.

به گفته یکه زارع، این قرارداد که تمام قطعه سازان هم حضور خواهند داشت، شامل طراحی و تولید 2 پلتفرم برای تولید 23 محصول جدید است.

وی همچنین از برنامه تولید دو خودروی برقی و هیبریدی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه امیرکبیر خبر داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۲/۱۲
5
1
پاسخ
احتمالاً مثل صحبتش در مجمع سال قبل که گفت این قیمتها در شان سهام ایرانخودرو نیست و بعد از مجمع حمایت خواهیم کرد اما کاملاً عکسش عمل کردن ، اینبار هم میخوان ملت رو فریب بدن و بی دلیل امیدوار نگه دارن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ