کد خبر: ۴۹۴۳۰
۰:۰ - ۱۳۹۶/۲/۱۶

احتمال کاهش قیمت سهام ۵ گروه بزرگ و رشد ۵ گروه کوچک
یک کارگزاری برای هفته جاری پیش بینی کرد:

احتمال کاهش قیمت سهام ۵ گروه بزرگ و رشد ۵ گروه کوچک

یک کارگزاری پیش بینی کرد احتمالا" طی هفته جاری سهام ۵ گروه بزرگ بازار با معاملات پرحجم و احتمالا منفی و ۵ گروه کوچک با افزایش تقاضا و قیمت روبرو شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی دو تلاش هفته گذشته شاخص بورس برای تثبیت کانال 80 هزار واحدی نا موفق مانده که کارگزاری آبان برای وضعیت هفته جاری بازار سهام پیش بینی کرد با توجه به کاهش قیمت جهانی نفت و فلزات پایه در بازارهای بین المللی به نظر می رسد گروه های مرتبط با بازارهای جهانی منجمله گروه های فلزی، معدنی، شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها با افزایش عرضه مواجه بوده و معاملاتی پرحجم و احتمالا منفی را تجربه کنند.

در این بین برخی نمادها از جمله نمادهای "شتران، شبریز و شاوان، فنوال، فسرب، کیمیا، فرآور، کاما، کروی، کبافق و فاسمین" احتمالاً همچمنان از معاملات بهتری برخوردار خواهند بود.

همچنین با توجه به نحوه معاملات روز چهارشنبه انتظار می رود در هفته پیش رو و بخصوص در اوایل هفته به جز نمادهای "خمحرکه، خاذین، خریخت، خمهر، خفنر و خفناور" که احتمالا مثبت خواهند بود، سایر نمادهای گروه خودرویی همچنان متعادل و منفی دنبال شوند.

در گروه های بانکی، بیمه ای، سرمایه گذاری و لیزینگی احتمالا داد و ستدهای متعادلی را نظاره گر باشیم و نمادهای "دانا، ولصنم، اتکام، البرز، وانصار، وملت، واتی، سدبیر، وصنا، پردیس، وبیمه و وبوعلی" از اقبال بیشتری برخوردار خواهند بود.

پیش بینی می شود گروه های ساختمانی و سیمانی با توجه به مصوبه جدید مبنی بر افزایش قدرت خریداران مسکن همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند. در این میان نمادهای "ثپردیس، ثالوند، ثرود، ثنوسا، وساخت، کرمان، سخاش، سدر و سفانو" معاملات مناسبتری را تجربه خواهند کرد.

به نظر می رسد در هفته پیش رو گروه های کوچک همانند کانی های غیر فلزی، قندی، لاستیک سازی و محصولات کاغذی و آی تی همچنان روند صعودی و پرتقاضایی را طی کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ