کد خبر: ۴۹۴۹۶
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۲/۱۷

افزایش۳۲۰ درصدی عملیات بانک ملت و ایجاد شعبات جدید خارج از کشور
مدیرعامل اعلام کرد:

افزایش۳۲۰ درصدی عملیات بانک ملت و ایجاد شعبات جدید خارج از کشور

مدیرعامل بانک ملت با اعلام افزایش ۳۲۰ درصدی حجم عملیات ، برنامه های آینده برای ایجاد شعبات جدید در خارج از کشور تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هادی اخلاقی درباره برقراری روابط کارگزاری و ایجاد ارتباطات بین المللی در بانک ملت اظهار داشت: برنامه های بلندمدت و میان مدت این ، توسعه تعاملات بین المللی را به همراه دارد که به عنوان یکی از اولویت های این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بانک ملت با افزایش حدود ۳۲۰ درصدی حجم عملیات بانکی در بخش حوالجات ارزی و ال سی های گشایش شده، توانست رشد 4 درصدی را در این زمینه تجربه کند. همچنین حجم عملیات بانکی از حدود ۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون دلار به ۱۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون دلار رسید و با این روش بانک ملت توانست ظرفیت قابل توجهی را در فعالیت هایی که در گذشته به دلیل تحریم های ناعادلانه امکانپذیر نبود، ایجاد کند.

این مقام مسئول افزود: بانک ملت در سال جاری تداوم سیاست های توسعه روابط بین الملل در سال گذشته را در دستور کار قرار و با حفظ روابط کارگزاری ها در سال گذشته توانست فعالیت برخی از کشورها که بانک در آنها شعبه دارد و یا به صورت تک شعبه ای است را گسترش دهد. بر همین اساس توسعه فعالیت با کارگزاران خارجی در دستور کار است که نتیجه آن 2 برابر شدن حجم عملیات ارزی در ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته بود.

اخلاقی درباره ایجاد شعبات جدید در خارج از کشور و برنامه های آینده گفت:‌ از طریق بانک ملت ارمنستان در کشور گرجستان شعبه ای راه اندازی می شود. در شرق آسیا نیز شعباتی مانند شعبه سئول وجود دارد که با توجه به حجم تعاملات کره جنوبی با ایران و علاقمندی به سرمایه گذاری در ایران، فعال سازی دوباره این شعبه در دستور کار بانک قرار دارد.همچنین در آینده نزدیک شاهد فعالیت دوباره این بانک در مالزی خواهیم بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ