کد خبر: ۴۹۵۸۰
۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۲/۱۹

برنامه BMW برای فروش ۱۰۰ هزار خودرو برقی

برنامه BMW برای فروش ۱۰۰ هزار خودرو برقی

BMW حدود ۲۰ هزار دستگاه مدل برقی در سراسر دنیا تحویل داده و تصمیم دارد در سال‌جاری به فروش ۱۰۰ هزار خودرو برقی برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد،گروه خودروسازی بی‌ام‌ دبلیو به‌تازگی کنفرانسی را برگزار کرده و در آن نه‌تنها اطلاعات مهم مربوط به سال قبل را اعلام کرده بلکه برنامه برای سال آینده را نیز منتشر کرده که یکی از آنها تمرکز بر تولید خودروهای برقی است.

این خودروساز آلمانی اکنون روی برقی‌سازی خط تولید تمرکز کرده است. در حال حاضر خودروهای برقی بیش از 3 درصد از فروش کلی بی‌ام‌ دبلیو را به خود اختصاص می‌دهند و این خودروساز در پی افزایش این میزان به 15 تا 20 درصد است.

بی‌ام‌ دبلیو تصمیم دارد تا سال 2020 سه محصول تمام برقی جدید شامل i8 رودستر، مینی تمام برقی و X3 تمام برقی را روانه بازار کند.

محصول تمام برقی بی‌ام‌ دبلیو که iNext نامیده می‌شود نیز در سال 2021 رونمایی خواهد شد.تمام این مدل‌ها در کارخانه Dingolfing این خودروساز تولید می‌شوند بنابراین Dingolfing دومین مرکز تولید بی‌ام‌ دبلیو پس از Leipzig می‌شود که خودروهای تمام برقی i بی‌ام‌ دبلیو را تولید می‌کند.

همچنین هر سه محصول تمام برقی ساخته شده در کارخانه Dingolfing خط تولیدی مشترک با بی‌ام‌ دبلیو i3 خواهند داشت که اکنون در آنجا تولید می‌شود.این خودروساز بیش از 100 میلیون یورو در کارخانه Dingolfing سرمایه‌گذاری کرده است. این مرکز برای تولید باتری‌های ولتاژ بالا برای خودروهای برقی بی‌ام‌ دبلیو استفاده می‌شد.

در حال حاضر گروه خودروسازی بی‌ام‌ دبلیو 9 مدل برقی از جمله نسخه‌های هیبریدی شارژی را در 9 کارخانه تولیدی در سراسر دنیا می‌سازد و تاکنون نزدیک به 20 هزار دستگاه مدل برقی را در سراسر دنیا تحویل داده و تصمیم دارد در سال‌جاری به فروش کلی 100 هزار خودروی برقی برسد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ