کد خبر: ۴۹۶۰۰
۱۲:۷ - ۱۳۹۶/۲/۱۹

توصیه نعمت زاده به قطعه‌سازان: صادرات کنید تا بحران زده نشوید

توصیه نعمت زاده به قطعه‌سازان: صادرات کنید تا بحران زده نشوید

وزیر صنعت با توصیه به شرکت های قطعه ساز کم تولید برای بازاریابی و جلب نظر مشتریان خارجی گفت: در صورت عدم صادرات، قطعه سازان دچار بحران خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمدرضا نعمت زاده در مراسم امضاء قرارداد و تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات جدید ایران خودرو که امروز در شرکت ساپکو برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که صادرات قطعات خودرو از مزیت های نسبی است اما در صورت عدم صادرات، قطعه سازان دچار بحران خواهند شد.

وی با توصیه به شرکت های قطعه ساز کم تولید برای بازاریابی و جلب نظر مشتریان خارجی ادامه داد: اگر صنعت خودرو خواهان فعالیت در کلاس جهانی است باید در زمینه طراحی و توسعه محصول اقداماتی انجام دهد. این درحالی است که زمانی اعلام می شد نمی توانیم حتی گلگیر پیکان تولید کنیم اما مشخص شد که تولید خودرو ملی سمند خوشبختانه از عملی شد.

این وزیر با اشاره به فعالیت مجدد مرکز تحقیقات ایران خودرو بعد از تعطیلی 8 ساله ادامه داد: برای تولید محصولات با کیفیت باید به این حوزه توجهی بیشتر صورت گیرد. به همین دلیل معتقدم اگر 500 نفر هم در این مرکز مشغول باشند باز هم کم است.

نعمت زاده در مورد برجام هم اظهار نظر کرد و گفت: برخلاف برخی‌ که فکر می‌کنند برجام باید چیزی را اهدا کند، فقط موانع پیش رو را برطرف و فضا را برای توسعه محصولات مهیا کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ