کد خبر: ۴۹۷۱۳
۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۲/۲۴

درخواست سهامداران
در نامه سرگشاده اعلام شد:

درخواست سهامداران "وبیمه" متوقف از مسئولان سازمان بورس

عدم شفاف سازی و پاسخ گویی مدیران سرمایه گذاری صنعت بیمه موجب شد تا جمعی از سهامداران این شرکت با ارسال نامه سرگشاده به مسئولان سازمان بورس،خواهان تسریع ارایه اطلاعات و بازگشایی نماد شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توقف نماد سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ در یکشنبه هفته گذشته، علی بیگ زاده رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس علت این رویداد را ناشی از ابهام در ارایه اطلاعات مربوط به فروش و سپس خرید بخشی پروژه تجاری اداری گلستان خیام واقع در منطقه 22 اعلام کرد و به بورس پرس اعلام کرد نماد آن در صورت شفاف سازی مدیران ، در اولین فرصت باز خواهد شد.

براساس این گزارش، اما با گذشت یک هفته از آن تاریخ، هنوز مدیران "وبیمه" دست به شفاف سازی نزده اند تا امکان بازگشایی نماد فراهم شود.

به همین دلیل جمعی از سهامداران حقیقی این شرکت 75 میلیارد تومانی ، با ارسال نامه ایی سرگشاده به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس (با رونوشت به رئیس و معاونین حقوقی و نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و همچنین مدیر مالی شرکت ) با اعلام عدم پاسخگویی امور سهام سرمایه گذاری صنعت بیمه، خواهان تسریع در بازگشایی نماد شدند.

این گروه در نامه ارسالی به توقف بیش از 10 ماهه بانک صادرات هم اشاره کرده اند.

متن نامه جمعی از سهامداران "وبیمه"

مدیریت محترم نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار

جناب آقای سعید محمد علیزاده

احتراما

اینجانبان گروهی از سهامداران حقیقی در سایه نظارت آن مقام عالی، حاضر به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران گشته و بدین ترتیب درآمدی را جهت امرار معاش خود و خانواه فراهم می نماییم و اخیرا اقدام به خرید سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه یا نماد "وبیمه" نموده ایم.

با توجه به اینکه به کرار با مسولین محترم امور سهام شرکت مذکور تماس تلفنی گرفتیم ولی پاسخی روشن دریافت ننمودیم، علیهذا (با توجه به اینکه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز هستیم و حضور فعالانه خود را در این انتخابات از وظایف یکایک ایرانیان و همچنین خود می دانیم و به یقین در این رفراندوم ارزشی شرکت خواهیم نمود) انتظار بررسی هر چه سریع تر از طرف مسولین فعال و همیشه کوشا و ناظر بر اطلاعات منتشره توسط همکاران شما را در واحد نظارت بر ناشران مطابق ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا را نیز داریم.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به پیگیری و بررسی هر چه سریعتر و اطلاعات لازمه از طرف شرکت اقدام نموده و از طریق کدال بازار سرمایه را به وضعیت فعلی و چگونگی تصمیم گیری در مورد بازگشایی سهام مورد نظر مطلع فرمایید.

لازم بذکر است که مدت مدیدی است که سهامدار برخی سهام دیگر نیز همچون "وبصادر" و غیره هستیم که با ابهامات موجود امکان خرید و فروش سهام آنها برای هیچ فردی میسر نیست و سبب شده که قسمت اعظمی از سرمایه نقدی اینجانبان راکد و غیر قابل بهره برداری باشد.

امید است در نتیجه نظارت فعالانه و ارزشمند آن حضرت عالی و همکاران کوشا کلیه سهامداران حقیقی وحقوقی دور از هرگونه رانتخواری موفق به ادامه سهامداری گردند.

با تقدیم احترام
جمعی از سهامداران شرکت سرمایه گزاری بیمه

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ