کد خبر: ۴۹۸۵۶
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۲/۲۷

دومین شفاف سازی سهم گران بازار درباره بودجه ۹۵
طی ۲ روز معاملاتی اخیر صورت گرفت؛

دومین شفاف سازی سهم گران بازار درباره بودجه ۹۵

شرکت سازه پویش که یکی از شرکت های گران بورس بشمار می رود در شفاف سازی تازه ای درباره عملکرد ۶ ماهه سال مالی ۹۵ شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت 10 میلیارد تومانی سازه پویش که یکی از شرکت های گران بورس به شمار می رود که روز دوشنبه هفته جاری درباره پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی گذشته توضیح داده بود و بعد از حدود ۵ ماه دوری آماده بازگشت به تالار معاملات شده بود، در شفاف سازی تازه ای درباره عملکرد 6 ماهه سال مالی 95 توضیح داد و در وضعیت مجاز-محفوظ قرار گرفت.

بر اساس پیام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل، روز جاری نیز بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله است.

"خپویش" از 13 آذر سال گذشته به دلیل برگزاری دو مجمع عادی به طور فوق العاده و فوق العاده ( با هدف انتخاب  هیات مدیره  و اصلاح اساسنامه) بسته شده اما در ادامه وجود ابهاماتی در صورت های مالی 95 منجر به طولانی تر شدن این دوره شده است.

سازه پویش سود هر سهم سال  مالی منتهی به اسفند 96 را 2968 ریال پیش بینی کرده و با قیمت 2240 تومانی هر سهم یکی از شرکت های گران بورس بشمار می رود، درباره ابهامات صورت های مالی میان دوره منتهی به شهریور 95 توضیحاتی ارایه کرد

این شرکت در زمینه تولیدقطعات الکترونیکی خودرو فعال بوده و سرمایه گذاری ساختمانی عظام با مالکیت بیش از 55 درصدی ، سهامدار عمده آن است.

انتهای پیام

 

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ