کد خبر: ۴۹۹۰۲
۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۲/۳۰

برنامه صادراتی سایپا برای سال ۹۶ اعلام شد
توسط معاون صادرات شرکت:

برنامه صادراتی سایپا برای سال ۹۶ اعلام شد

معاون صادرات شرکت سایپا ضمن اعلام برنامه صادراتی سال ۹۶، از صادرات ۱۰۰۰ دستگاه به بازار گینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن جوان در جریان ارسال نخستین محموله از محصولات سایپا به مقصد کشور گینه به صدا و سیما گفت: برای حضور قدرتمند در بازار گینه، در سبد صادراتی به این کشور انواع خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، تیبا و تیبا ۲، خودروهای تولید مشترک شامل چانگان، برلیانس، آریو، وانت پیکاپ ریچ و نیسان مجهز به کابین یخچال وجود دارد.

وی افزود: هدف ما این است که با ایجاد شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در غرب آفریقا پایگاه جدیدی ایجاد می‌کنیم تا بازارهای صادراتی را در این کشور و کشورهای اطراف توسعه دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال ۹۶ صادرات بیش از ۳۴ هزار دستگاه خودرو به بازارهای خارجی پیش بینی شده ادامه داد: علاوه بر استفاده از پایگاه‌های تولید خودرو در عراق، سوریه، ونزوئلا و بزودی در الجزایر، خودرو کامل هم صادر خواهیم کرد ضمن اینکه خودرو بصورت قطعات منفصله به این پایگاه‌ها ارسال می‌شود و با خدمات فنی مهندسی که به طرف های تجاری در این کشور‌ها دادیم تولید را توسعه خواهیم داد.

پجوان افزود: ما در برخی کشور‌ها برنامه صادرات قطعات خط تولید داریم تا از ظرفیت شبکه تامین سایپا قطعات مورد نیاز را برای آن‌ها تهیه کنیم و درحال حاضر کشورهای ایتالیا و اسپانیا، ترکیه و آلمان درحال مذاکره هستیم.

وی با اشاره به صادرات بیش از ۱۰ میلیون دلار قطعه در سال گذشته گفت: برنامه ما برای سال ۹۶ صادرات بیش از ۳۴ هزار دستگاه انواع محصولات تولیدی در گروه سایپا به ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار و ۲۰ میلیون دلار قطعه است.

وی افزود: رمز موفقیت سایپا ایجاد و توسعه شبکه خدمات گسترده در دیگر کشور‌ها است و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه انواع خودروهای سایپا به عراق صادر شده و ما امسال برنامه داریم ۳ خط جدید تولید محصول در عراق ایجاد کنیم که گروه ایکس ۱۰۰ و آریو در کنار تیبا در عراق تولید خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ