کد خبر: ۴۹۹۰۸
۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۲/۳۰

مدیرعامل پژو از ایکاپ بازدید کرد/ زمان پیش فروش اولین خودرو

مدیرعامل پژو از ایکاپ بازدید کرد/ زمان پیش فروش اولین خودرو

مدیرعامل پژو هفته گذشته بی سر و صدا به ایران آمد و با بازدید از ایکاپ ، در مورد برنامه‌های آینده و زمان پیش فروش اولین خودرو تصمیم گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد، ژان فلیپ ایمپارتو و هیات همراه اواسط هفته گذشته در سکوت خبری وارد ایران شدند و جلساتی با و مسوولان ایران ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو)، برگزار شد و طرفین برنامه‌ها را برای آغاز عرضه محصولات جدید مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر این اساس، وی و مسوولان ایرانی ایکاپ، در نشست مشترک به بررسی مسائلی مانند خطوط تولید و چگونگی عرضه خودروهای جدید پژو در ایران، نحوه ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها و همچنین تبلیغات مربوطه، پرداخته‌اند.

ایمپارتو همچنین ضمن بازدید از نمایندگی منتخب ایکاپ، از نزدیک امکانات و شرایط موجود برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات جدید پژو را مورد بازدید قرار داده است.

یکی دیگر از مسائل مطرح شده میان وی و مسوولان ایکاپ، زمان عرضه اولین خودرو جدید این شرکت فرانسوی در ایران بوده است.

به گفته منابع آگاه، طرفین بر سر آغاز پیش فروش پژو 2008 که چندی پیش خط تولید انبوه آن توسط حسن روحانی رئیس‌جمهوری افتتاح شد، به توافق نهایی رسیده و از همین رو قرار است خودرو موردنظر در خرداد ماه پیش فروش شود.

ایران خودرو و پژو که پس از توافق هسته‌ای و برجام، قرارداد جدیدی را با یکدیگر امضا کردند، قصد دارند در فاز همکاری تازه، پنج محصول را روانه بازار ایران کنند.

به نظر می‌رسد پژویی‌ها بر خلاف همکاری قبلی، این بار قصد دارند نظارت بیشتری روی تولید و عرضه محصولات در ایران داشته باشند.به عبارت بهتر، خودروساز فرانسوی نمی‌خواهد برخی تجربه‌های ناخوشایند در مشارکت قبلی با ایران خودرو را تکرار کند و از همین رو این بار حساسیت بیشتری را روی مسائلی مانند کیفیت خودروها و خدمات پس از فروش لحاظ کرده و خواهد کرد تا حضوری متفاوت را در ایران داشته باشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ