کد خبر: ۵۱۰۵۵
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۲

امضای ۷۰ قرارداد اجاره نفتکش با کشورهای خارجی

امضای ۷۰ قرارداد اجاره نفتکش با کشورهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از امضای بیش از ۷۰ قرارداد اجاره نفتکش‎های ایرانی با شرکت‎های بزرگ آسیایی و اروپایی خبر داد و گفت:نوسازی ناوگان این شرکت همسو با سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیروس کیان ارثی از امضای 70 قرارداد اجاره نفتکش خبر داد و گفت:  شرکت‌هایی که با آنها قرارداد اجاره کشتی امضا شده، به‎طور عمده اروپایی و آسیایی هستند.

وی به تاثیر برجام بر شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و افزود: اجرای برجام تاثیر کلیدی بر شرکت ملی نفتکش ایران داشته و این شرکت به خوبی این موضوع را حس می‌کند.پس از اجرای  برجام و رفع تحریم‎‎‌ها، نفتکش‌های ایرانی به راحتی در آب‌های بین‎المللی و اروپا تردد می‎کنند.

این مقام مسئول حل مشکلات بیمه و رده بندی را از دیگر دستاوردهای برجام عنوان کرد و افزود: هم اکنون نفتکش‌های ایرانی، نفت برخی از شرکت‌ها از ایتالیا و اسپانیا را حمل می‎کنند ضمن این‌که با لهستان نیز در حال مذاکره هستند.

کیان ارثی از نوسازی ناوگان این شرکت با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خبر داد و گفت: برنامه نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران همسو با سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است.

بنابر این گزارش،شرکت ملی نفتکش که در سال 34 تأسیس شد هم اکنون با در اختیار داشتن ناوگانی با ظرفیت 15.5 میلیون تن بزرگترین شرکت نفتکش در جهان به شمار می‎رود. این شرکت نفت خام و فرآورده‌های نفتی ایران را به بازارهای صادراتی انتقال می‌دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ