کد خبر: ۵۱۰۶۷
۰:۰ - ۱۳۹۶/۳/۳

توقف ۵ نماد برای مجمع و افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی +آخرین مهلت یک حق تقدم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۵ نماد برای مجمع و افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی +آخرین مهلت یک حق تقدم

در پایان معاملات امروز نماد ۵ شرکت بورسی برای مجمع سالانه و افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی بسته می شود و آخرین مهلت یک حق تقدم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه توقف نماد شرکت های بورسی برای برگزاری مجمع سالانه و تصویب صورت های مالی اسفند 95 ، در پایان معاملات امروز شرکت های آسان پرداخت پرشین، دارویی‌ رازک‌ ، خاک‌چینی‌ایران‌ و کارتن‌ ایران‌ از تابلو داد و ستد خارج می شوند تا زمینه برگزاری مجمع یکشنبه آینده 7 خرداد فراهم شود.

همچنین سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ ومعدن‌ برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه 100 درصدی، مجمع فوق العاده ایی را برگزار می کند و امروز هم موقتا" ار بورس خارج می شود.

"وصنعت" می تواند از دو محل مطالبات و آورده نقدی 120 میلیارد تومانی و سود انباشته 180 میلیارد تومانی، 300 میلیارد تومان به سرمایه 300 میلیاردی اضافه کند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باشد.

علاوه بر این ، امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام سیمان کردستان است که طبق مجمع فوق العاده شهریور گذشته و افزایش سرمایه از 64.8 به 120 میلیارد تومان، بیش از 66 میلیون سهم برای پذیره نویسی عرضه شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ