کد خبر: ۵۱۱۱۲
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۳/۴

هدیه ایران خودرو به کارگر معروف انتخابات و هوادار روحانی

هدیه ایران خودرو به کارگر معروف انتخابات و هوادار روحانی

در پی مشهور شدن کارگر اردبیلی و هوادار روحانی در جریان انتخابات، ایران خودرو به این حامی یک دستگاه وانت تندر هدیه داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، رویدادهای مختلفی رخ داد و برخی از آنها با استقبال انبوه کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد که یکی از این چهره های معروف، میرزا آقا پیرد موسی، کارگر اردبیلی و هوادار روحانی بود که انتشار عکسی با چشمان گریان ، آن موجی از احساسات و انتظارات را ایجاد کرد.

به طوری که عده ایی خواهان دیدار روحانی با این شخص شدند که دیروز این دیدار در مراسم قدردانی از فعالان ستادی حسن روحانی در سالن وزارت کشور انجام شد.

در این میان ایران خودرو هم به این حامی رئیس جمهور ،یک دستگاه وانت تندر هدیه داد و اعلام کرد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرده است. هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.  

وی پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.

او با وجود همه این سختی ها، در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کرد و مانند بسیاری از هموطنان، با حضور در پای صندوق های رای، حماسه 29اردیبهشت را خلق کرد.

عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد. یکی از خبرگزاری ها او را در اردبیل پیدا و با او مصاحبه کرد. میرزاآقا در آن گفت وگوی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

وی گفته است اولین کاری که با این وانت می کنم این است که با خانواده ام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) سفر خواهم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ