کد خبر: ۵۱۱۱۶
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۳/۵

آینده جهانی صنعت خودرو و شکل گیری برندگان و بازندگان جدید
پیش بینی فیچ از:

آینده جهانی صنعت خودرو و شکل گیری برندگان و بازندگان جدید

بنا بر پیش بینی موسسه اعتبارسنجی ، صنعت خودرو تحت‌تاثیر عوامل مختلفی با اختلالاتی مواجه شده است و برندگان و بازندگانی به وجود خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس موسسه اعتبارسنجی فیچ اعلام کرد صنعت خودرو تحت‌تاثیر عواملی همچون تغییرات جمعیت جهانی، فرآیند رو به رشد شهری شدن، تشدید هشدارهای محیط‌ زیستی، افزایش نگرانی‌های امنیتی و ارتقای روز‌افزون فناوری با اختلالاتی مواجه شده است.

این تغییرات، برندگان و بازندگانی به وجود خواهد آورد که با توجه به پیشرفت‌های فناوری می‌توانند نقش اثرگذاری در ظرفیت تولید‌‌کنندگان و عرضه‌‌کنندگان تجهیزات اساسی داشته باشند.

با پیشرفت روزافزون فناوری، خودروهای سنتی به‌عنوان دارایی‌های بی‌ارزش تلقی خواهند شد. فشارهایی که از طرف استارت آپ‌ها و شرکت‌های فناوری ایجاد می‌شود باعث خواهد شد تا تولید‌کنندگان و عرضه‌‌کنندگان تجهیزات اساسی مجبور شوند از فناوری‌های جدید در کسب‌وکارها استفاده کنند.

فرآیند برقی شدن خودروها نیز به گونه‌ای است که در یک دهه آینده شاهد افزایش چشمگیر در تولید و عرضه انواع خودروهای برقی خواهیم بود و شرایط را برای تولید‌کنندگان و عرضه‌‌کنندگان تجهیزات اساسی به‌طور کامل تغییر خواهد داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ