کد خبر: ۵۱۱۳۴
۰:۱ - ۱۳۹۶/۳/۶

پیش بینی چند صنعت و گروه بورسی در اولین هفته ماه مبارک
توسط یک کارگزاری ارایه شد:

پیش بینی چند صنعت و گروه بورسی در اولین هفته ماه مبارک

وضعیت چند صنعت و گروه بورسی در اولین هفته ماه مبارک همراه با نوسان های مثبت و منفی توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص بورس طی 41 روز کاری بازار سهام در سال جاری، تنها 6 روز را ارقام منفی سپری کرد و چهارشنبه گذشته به عدد 81 هزار 146 واحد رسید.

براساس این گزارش، درحالی بازار سهام در ماه مبارک رمضان با تغییراتی در مختصات و حجم و ارزش معاملات روبرو می شود که کارگزاری آبان برای گروه ها و صنایع مخلتف بورس در اولین هفته پیش بینی کرد با توجه نحوه معاملات چهارشنبه گذشته، احتمالا طی دادوستدهای امروز شنبه با افزایش تقاضا در گروه خودرویی مواجه و داد و ستدهای مثبت آنها را نظاره گر باشیم.

در این بین نمادهای "خفناور، خمحور، خچرخش، خوساز، خریخت، خوساز و خودرو" از اقبال بیشتری برخوردار خواهند بود. نکته قابل توجه داد و ستد های هفته گذشته که احتمالا این هفته نیز مشاهده شود، ادامه عرضه های حقوقی ها در گروه ها و نمادهای بزرگ و در نتیجه به عقب راندن خریداران و نمایان شدن نوسانات منفی آنها است که در نهایت اقبال مجدد گروه ها و نمادهای کوچک بخصوص نمادهای بازار پایه را در پی داشته است.

در هفته پیش رو انتظار می رود گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند و معاملاتی اکثرا متعادل و مثبت را تجربه کنند. در این میان احتمالا نمادهای "شیران، شکلر، شفارس، شکربن، شخارک، شبهرن، کرماشا، شپاس، شراز، شپلی و شلعاب" با معاملاتی مثبت تر مواجه خواهند بود.

همچنین با توجه به معاملات روز چهارشنبه به نظر می رسد گروه های فلزی و معدنی با افزایش عرضه  در هفته آتی مواجه باشند که در این بین احتمالا نمادهای "زنگان و فسپا، فاسمین، کاما، فسرب، میدکو و کبافق" با معاملاتی منفی تر مواجه شوند.

احتمالا گروه های کاشی، سرامیک، ساختمانی و سیمانی در اوایل هفته با معاملاتی مثبت مواجه باشند و نمادهای "ثاژن، ثباغ، ثالوند، ثشرق، ثرود، ساروم، سهگمت، سشرق، سفارس سبهان، سکرما، ستران، کترام، کساوه، کهرام، و سبزوا" از اقبال مناسب تر و رشد قیمتی بیشتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ