کد خبر: ۵۱۱۶۵
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۳/۶

نعمت زاده: برای افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی برنامه ریزی کرده ایم

نعمت زاده: برای افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی برنامه ریزی کرده ایم

وزیر صنعت از برنامه ریزی برای افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از وزارت صنعت، محمدرضا نعمت زاده در گردهمایی مدیران ارشد وزارتخانه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش 25 درصدی رقم صادرات غیرنفتی تا پایان امسال، اظهار داشت: صنعتی را می توان به معنای واقعی کلمه صنعت نامید که بخشی از محصولات آن صادر شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه آموزش در موضوع صادرات، افزود: واحدهای تولیدی باید همگام با ارائه آمار تولید، به حوزه صادرات و ارایه آمار صادرات محصولات نیز به صورت ویژه توجه کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم پیشبرد برنامه های دولت یازدهم حتی در ماه مبارک رمضان گفت: در این راستا گزارش مواردی که باید تا پایان کار دولت یازدهم در استان ها انجام شود از جمله گزارش قراردادهای سرمایه گذاری خارجی و میزان اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی، تدوین و مشخص می شود.

نعمت زاده با درخواست از استان ها برای اعلام طرح های تکمیل شده و به مرحله بهره برداری رسیده تا پایان دولت یازدهم، ادامه داد: استان ها طرح هایی را که می توانند در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف اجرا کنند، اعلام کنند، همچنین مدیران سازمان های صنعت به اعلام اقدام هایی که باید تا پایان دولت یازدهم انجام پذیرد، بپردازند.

وی با تاکید بر لزوم دنبال کردن پیگیری امور در سه ماهه پایانی دولت، گفت: اتمام کارهای نیمه تمام را با تمام توان در دستور کار قرار می دهیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ