کد خبر: ۵۱۲۰۱
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۳/۷

نتایج اولین مجمع

نتایج اولین مجمع "آپ" مشخص شد/ برنامه زمان بندی تقسیم سود

اولین مجمع سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین بعد از عرضه اولیه سال گذشته ، برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی ، مقرر شد به هر سهم ۱۰۰ تومان سود توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آسان پرداخت پرشین درحالی 26 مهر سال گذشته با کشف قیمت 9999 ریالی هر سهم وارد بورس شده که قبل از ظهر امروز، اولین مجمع سالانه آن بعد از ورود به بورس، در پژوهشگاه نیرو با حضور بیش از 95 درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت ، به پیشنهاد هیات مدیره 100 تومان سود قابل تقسیم تصویب و مقرر شد مابقی سود جهت افزایش سرمایه 100 درصدی ( از 100 به 200 میلیارد تومان ) به حساب سود انباشته منظور شود.

همچنین قرار بود پاداش هیات مدیره معادل 3 درصد سود خالص ( 3 میلیارد تومان ) باشد اما با نظر سهامداران و موافقت هیات رئیسه، قرار است 1.5 درصد سود معادل 1.5 میلیارد تومان به هیات مدیره "آپ" تعلق گیرد.

براساس این گزارش، سهامداران برای دریافت سود سالانه ، باید مشخصات خود و شماره حساب بانکی را به شرکت اعلام کرده تا طبق زمان بندی مشخص ، پرداخت شود.

در این میان سهامداران دارای یک تا 20 هزار سهم طی روزهای 16 تیر تا 18 شهریور، 20 هزار تا 100 هزار سهم از 18 شهریور تا 15 آبان و بیش از 100 هزار سهم از 20 ابان به بعد می توانند سود را دریافت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ