کد خبر: ۵۱۲۰۳
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۳/۷

برنامه های سال جاری
توسط مدیران شرکت:

برنامه های سال جاری "آپ" اعلام شد

مدیرعامل و قائم مقام آسان پرداخت پرشین برنامه های سال جاری این شرکت بورسی را به سهامداران حاضر در مجمع اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در مجمع سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین که قبل از ظهر امروز برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند سال گذشته برگزار شد،حامد منصوری مدیرعامل این شرکت بورسی ضمن اعلام عملکرد سال 95 ، مهمترین برنامه های سال جاری را تشریح کرد.

وی در خصوص یکی از اهداف "آپ" اظهار داشت:برای توسعه بازار و تقاضای ایده های کسب و کار های استارت آپی و همچنین توسعه شرکای استراتژی،  نصب 150 هزار پایانه فروشگاهی هدف گذاری شده است.

منصوری درباره بدست آوردن جایگاه نخست سهم بازار پرداخت الکترونیک کشور در 3 سال آتی که یکی دیگر از اهداف اصلی شرکت است گفت:با این محصولات و خدمات متنوع تر سعی بر این است که جزء 40 شرکت برتر ایران در رتبه بندی IMI100 قرار گیرند.

مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل این شرکت 100 میلیارد تومانی نیز با اشاره به برنامه تقسیم سود سهامداران گفت: جمع اوری اطلاعات سهامداران از طریق اپلیکیشن "آپ" انجام تا پس از ان با برنامه زمان بندی، پرداخت سود انجام شود.

وی درخصوص کیف پول الکترونیکی هم افزود: این برنامه راه اندازی شده و در اپلیکیشن مربوطه، قابل استفاده و فعال است اما جهت عمومی تر کردن این برنامه نیاز به کارمزدهای خاصی است. انتقال وجه به کیف پول و انتقال از یک کیف پول به کیف پول دیگر نیز در سال جاری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول درباره روش پرداخت جدیدی که به زودی حضور خواهد یافت توضیح داد: قرار است در جایگاه های سوخت مدل خاصی پیاده شود که سوددهی لازم را برای شرکت به همراه داشته باشد.

شهیدی درخصوص سرویس کارت به کارت که یک مقوله بانکی است و به خاطر اختلاف نظر شاپرک و بانک مرکزی فعلا متوقف شده گفت: در این مورد تصمیم گرفته شده بود پس از گذشت یک هفته از انتخابات ریاست جمهوری این انتقال انجام پذیر شود که احتمالا تا آخر ماه مبارک این سرویس دوباره باز خواهد گشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ