کد خبر: ۵۱۲۲۰
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۸

واکنش اولیه ترامپ بعد از بازگشت به آمریکا

واکنش اولیه ترامپ بعد از بازگشت به آمریکا

رئیس جمهوری آمریکا که در جریان سفر خارجی از توییتر دور مانده بود، پس از بازگشت بار دیگر به توییت رو آورد و بلافاصله رسانه ها را هدف قرار داد و اعلام کرد:بسیاری از اخبار درز کرده از کاخ سفید، دروغ بافی های ساخته و پرداخته رسانه های دروغ پرداز است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دونالد ترامپ در توییتی اعلام کرد: بسیاری از اخبار درز کرده از کاخ سفید، دروغ بافی های ساخته و پرداخته رسانه های دروغ پرداز است.

وی افزود: هر زمان می بینید از واژگان منابع می گویند در رسانه های دروغ پرداز استفاده می شود و نامی ذکر نمی شود، بسیار احتمال دارد آن منابع وجود خارجی نداشته باشد و ساخته نویسندگان اخبار کذب باشد. اخبار جعلی، دشمن است.

ترامپ سفر خود را موفقیتی بزرگ توصیف کرد و گفت: تازه از اروپا باز گشتم. این سفر، یک موفقیت بزرگ برای آمریکا بود. کاری سخت که نتایجی بزرگ در بردارد.

بنابراین گزارش، روزنامه واشنگتن پست روزجمعه در گزارشی اعلام کرده بود داماد ترامپ قبل از تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، به سفیر روسیه پیشنهاد راه اندازی یک خط سری مرتبط با کرملین را ارائه داده است.

همچنین ترامپ دیروز در توییت دیگری از پوشش خبری انتخاب یک جمهوری خواه برای احراز کرسی ایالت مونتانا در مجلس نمایندگان آمریکا انتقاد کرد و پوشش اخبار مربوط به این رویداد را خوب ندانست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ