کد خبر: ۵۱۲۳۱
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۳/۸

حملات هکری پای پسران ترامپ را به FBI باز کرد

حملات هکری پای پسران ترامپ را به FBI باز کرد

اف بی آی تحقیقات دامنه داری را در مورد حملات سایبری به تعدادی از اعضای خانواده رییس جمهور آمریکا آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از گیزمودو، دون جرالد و اریک ترامپ پسران رییس جمهور آمریکا در مورد حملات سایبری به یک نشست اضطراری با حضور ماموران اداره امنیت سایبری اف بی آی دعوت شده اند و ظاهرا نماینده ای از سازمان سیا هم در این نشست حاضر بوده است.

هنوز هیچ یک از طرفین ماجرا به طور رسمی در این زمینه اظهارنظری نداشته اند. اما ظاهرا این دو نفر حدود 20 روز قبل برای بحث و تبادل نظر در این زمینه در مرکز اف بی آی در شهر نیویورک حضور یافته اند.

اریک ترامپ هرگونه هک شدن را انکار کرده ولی برگزاری جلسه با اف بی آی را رد یا تایید نکرده است. پیش از این گزارش هایی در مورد امنیت پایین شبکه های رایانه ای و تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده ترامپ و اعضای خانواده اش منتشر شده بود. به عنوان مثال در ماه اکتبر اعلام شد چند آسیب پذیری امنیتی در سرورهای ایمیل مورد استفاده ترامپ وجود دارد که ناشی از استفاده از سیستم عامل ها و نرم افزارهای قدیمی است.

همچنین تعدادی از موسسات تجاری و بازرگانی تحت مدیریت ترامپ نیز با مشکلات مشابهی مواجه هستند و تداوم این وضعیت می تواند برای ایالات متحده مشکلات امنیت ملی به وجود آورد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ