کد خبر: ۵۱۲۸۳
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۳/۹

عرضه گندم در بورس کالا منجر به پرداخت سریع تر مطالبات گندمکاران می شود
سخنگوی دولت:

عرضه گندم در بورس کالا منجر به پرداخت سریع تر مطالبات گندمکاران می شود

سخنگوی دولت گفت: با عرضه گندم در بورس کالا زمینه پرداخت سریع تر مطالبات گندمکاران صورت خواهد گرفت که امیدواریم این طرح نیز همانند سایر طرح ها با موفقیت انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد باقر نوبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه به اجرای طرح قیمت تضمینی گندم در بورس کالا اشاره کرد و گفت: در سال جاری به منظور رشد تولید و تحکیم خودکفایی گندم چند مسیر را برای خرید گندم گشاورزان انتخاب کردیم که در مسیر نخست از سوی شرکت بازرگانی دولتی، مسیر دوم از طریق بورس کالا و مسیر بعدی از سوی کارخانجات آرد است.

وی اجرای طرح قیمت تضمینی در بورس کالا را برای کشاورزان مفید دانست و اظهار داشت: با عرضه گندم در بورس کالا زمینه برای پرداخت سریع تر مطالبات گندمکاران صورت خواهد گرفت که امیدواریم این طرح همانند سایر طرح ها در این بازار مالی با موفقیعت انجام شود.

نوبخت عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ها در سال جاری در تولید گندم نیز خودکفا خواهیم شد و نسبت به صادرات گندم مازاد اقدام می کنیم.

بنابر این گزارش، هیات وزیران نیز طی جلسه یکشنبه گذشته مقرر کرده بود محصول گندم استان‌های مرکزی، خراسان شمالی، اردبیل و زنجان در قالب سیاست قیمت تضمینی از طریق بورس کالا برای مصارف صنف و صنعت معامله شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ