کد خبر: ۵۱۳۲۴
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۳/۱۰

نظر انجمن پتروشیمی در مورد عرضه محصولات در بورس کالا

نظر انجمن پتروشیمی در مورد عرضه محصولات در بورس کالا

دبیر انجمن پتروشیمی گفت: ماندن در بورس کالا به دلیل وجود معاملات شفاف به نفع صنعت پتروشیمی است اما نحوه فعالیت ها نیازمند بازنگری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احمد مهدوی به نیپنا گفت: انجمن اعتقاد دارد ماندن در بورس به دلیل وجود معاملات شفاف به نفع صنعت پتروشیمی است اما باید بر این نکته تاکید دارد که نحوه فعالیت ها نیازمند بازنگری است.

وی افزود: باید با همکاری متولیان امر به سوی بورس واقعی حرکت کنیم، بورس دستوری با توجه به تجربه به دست آمده به هیچ عنوان کارساز نبوده و مطلوب نیست.

دبیر انجمن با بیان اینکه معاملات و قراردادهای بلندمدت می تواند به عنوان یک راهبرد مشترک میان مجتمع های پتروشیمی و بورس کالا اثربخش باشد گفت: این نوع از قرارداد ها باید بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد تا صنایع پایین دستی پتروشیمی با اطمینان اقدام به فعالیت و تولید محصولات نهایی کنند.

مهدوی تصریح کرد: تمامی تولید کنندگان فعال در صنعت پتروشیمی برای انعقاد قراردادهای بلند مدت با مشتریان آمادگی کامل دارند.تداوم مذاکره ها و رایزنی درباره نحوه معامله مجتمع های پتروشیمی در بورس کالا با مدیران این بورس باید بطور مستمر انجام شود تا با چالش های کمتری مواجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بورس کالا محلی مناسب برای انجام معاملاتی شفاف و همراه با نظارت های قانونی است اظهار داشت: حضور در این بورس را مثبت ارزیابی می کنیم اما همانطور که اشاره شد باید سازو کارهای عرضه و فروش مورد بازنگری جامع و دقیقی قرار گیرد تا پتروشیمی ها با علاقه مندی بیشتری در بورس کالا حضور داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ