کد خبر: ۵۱۳۵۸
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۳/۱۳

برنامه های اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه اعلام شد

برنامه های اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه اعلام شد

اهداف و برنامه های اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه توسط مسئول این بخش اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سمیه سادات آقامیری رئیس اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه به سنا گفت: اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه قصد دارد در مسیر اهداف تعیین شده قوانین، مقررات و رویه‌های ابهام‌آفرین را شناسایی کرده و برای رفع آنها پیشنهاد اصلاحی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بانک جامع اطلاعاتی محکومان با هدف ابهام زدایی از آمار جرائم در دستور کار این اداره قرار دارد، اضافه کرد: ایجاد رتبه‌بندی در پیشگیری از جرائم و تخلفات ارتکابی از دیگر برنامه های اداره پیشگیری و ارتقا سلامت بازار سرمایه است.

این مقام مسئول با تاکید بر نقش تعاملات سازنده در اثربخشی فعالیت‌های این اداره، عنوان کرد: به طور حتم تعامل با ارکان، شرکت‌ها و نهادهای بازار سرمایه و همچنین همکاری مؤثر با نهادهای ناظر مانند مجلس، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت پیشگیری قوه قضاییه شرط لازم پیشبرد اهداف ما خواهد بود.

آقامیری یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره را ارتباط با صاحب‌نظران مالی و حقوقی برشمرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی از حیث کارشناسی در داخل و خارج سازمان وجود دارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اجرای دقیق قانون بازار اوراق بهادار تصریح کرد: بی‌تردید موفقیت در دستیابی به اهداف مدنظر، مرهون همکاری همه نهادهای مرتبط خواهد بود و این اداره نیز به عنوان بخشی از ساختار حقوقی سازمان بورس از پیشنهادهای سازنده این نهادها استقبال می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ