کد خبر: ۵۱۳۷۷
۰:۱ - ۱۳۹۶/۳/۱۶

شفاف سازی یک کارگزار در مورد تملک سهام ۲ شرکت توسط صندوق بانک کشاورزی

شفاف سازی یک کارگزار در مورد تملک سهام ۲ شرکت توسط صندوق بانک کشاورزی

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی در مورد تملک سهام آذر آب و انرژی آذرآب توسط صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین خزلی در مورد تملک سهام آذر آب و انرژی آذرآب توسط صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی، در تلگرام اعلام کرد: لازم دیدم از این طریق به اطلاع فعالین محترم بازار سرمایه و خصوصاً سهامداران محترم دو شرکت فوق (فاذر و فنرژی) برسانم که صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی که مدیریت سبد دارایی های آن در اختیار شرکت کارگزاری بانک کشاورزی است، جهت وصول مطالبات این شرکت کارگزاری مجبور به تملک سهام این دو شرکت به صورت موقت شده است.

به سهامداران قبلی (که به ما و 18 شرکت کارگزاری دیگر بورس بدهکار بودند)، مهلتی 3 ماه داده شده تا با فراهم کردن وجه نقد، سهام به آنها عودت شود. (اقاله دارایی) در غیر این صورت مجبور به حراج این میزان از سهام هستیم. خوشبختانه خریداران جدّی و بسیار بزرگی هم برای هر دو سهم اعلام آمادگی کرده اند.

بنابر این صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی و کارگزارای بانک کشاورزی قصد مدیریت و مالکیت این دو شرکت ارزنده و بنام کشور که از پیمانکاران موّفق و صاحب نام ملی هستند را نداشته و اصولاً زمینه فعالیّت و تخصص ما این موضوع نیست.

شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در ماه های اخیر (بعد از تملک این دو سهم) هر وقت که لازم بوده با خرید سهام به صورت خرد از این دو سهم حمایت کرده و در آینده نیز در صورتی که لازم باشد، حمایت خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ