کد خبر: ۵۱۴۲۹
۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۳/۱۷

توضیح کوتاه ایران خودرو درباره نحوه شناسایی درآمد حاصل از سرمایه گذاری ۹۵

توضیح کوتاه ایران خودرو درباره نحوه شناسایی درآمد حاصل از سرمایه گذاری ۹۵

ایران خودرو که از شنبه با توقف نماد روبرو شده ، درباره نحوه شناسایی درآمد حاصل از سرمایه گذاری مطابق فرم اطلاعات و صورتهای مالی حسابرسی نشده سال ۹۵ توضیحی کوتاه داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی نماد ایران خودرو قبل از شروع معاملات روز شنبه به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم بسته شده که این شرکت در خصوص نحوه شناسایی درآمد حاصل از سرمایه گذاری مطابق فرم اطلاعات و صورتهای مالی حسابرسی نشده سال ۹۵ توضیحی کوتاه داد.

این شرکت 1.53 هزار میلیارد تومانی ، در آخرین اطلاعات و صورت‌های مالی 12 ماهه سال مالی گذشته، سود هر سهم را از 143 به 147 ریال رسانده و اولین درآمد سال مالی جاری را 104 ریال پیش بینی کرده است.

کامیار عطایی معاون اقتصادی "خودرو"با ارسال نامه ای به سازمان بورس ضمن اشاره به انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به اسفندماه 95 در سامانه کدال، اعلام کرد: با توجه به عدم تشکیل مجامع عمومی عادی سالانه برخی از شرکت های سرمایه پذیر موضوع یادداشت 1-25 همراه صورت های مالی و کنترل این شرکت بر شرکت های مذکور، سود سرمایه گذاری در سهام شرکت ها، بر اساس آخرین پیش بینی تقسیم سود ارایه شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ