کد خبر: ۵۱۴۳۳
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۷

ترکیب هیات رئیسه 3 کمیسیون مهم مجلس مشخص شد

ترکیب هیات رئیسه 3 کمیسیون مهم مجلس مشخص شد

ترکیب اعضای هیات رئیسه 3 کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات،انرژی و صنایع و معادن مجلس مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دیروز اعضای هیات رئیسه کمیسیون های"برنامه، بودجه و محاسبات"،"انرژی" و "صنایع و معادن" مجلس در اجلاسیه دوم دوره دهم مشخص شدند.

هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

غلامرضا تاجگردون با 21 رای به عنوان رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تعیین شد و جهانبخش محبی نیا با 21 رای و هادی قوامی با 20 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.همچنین علی کاظمی با 10 رای دبیر اول و محسن بیگلری با 9 رای  دبیر دوم و محمدمهدی مفتح با 21 رای به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

هیات رییسه کمیسیون انرژی

فریدون حسن وند با 21 رای به عنوان رییس کمیسیون انرژی تعیین شد و هدایت الله خادمی با 13 رای و علی ادیانی با 11 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.قاسم ساعدی با 14رای دبیر اول و کوروش کرم پور حقیقی با 13 رای  دبیر دوم و اسدالله قره خانی با 21 رای به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن

عزیز اکبریان با 12 رای به عنوان رییس کمیسیون صنایع و معادن تعیین شد. رضا علیزاده و فریدون احمدی به ترتیب با 14 و 10 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم ، رامین نورقلی پور با 13 رای و جواد حسینی کیا با 12 رای به عنوان دبیر اول و دوم و همچنین سعید باستانی با 12 رای به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ