کد خبر: ۵۱۴۶۵
۱۶:۱ - ۱۳۹۶/۳/۱۷

اتمام عملیات ضد تروریستی در تهران

اتمام عملیات ضد تروریستی در تهران

حمله تروریستی که از اوایل صبح امروز در حرم امام و مجلس شروع شده بود با دستگیری یکی دو تن و هلاکت دیگر تروریست ها، حدود ساعت سه بعد از ظهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تابناک،حمله تروریستی که از  اوایل صبح امروز در حرم حضرت امام و مجلس شروع شده بود، با دستگیری یکی دو تن و هلاکت دیگر تروریست ها، حدود ساعت سه بعد از ظهر به پایان رسید. در این حادثه تروریستی که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته، به گفته مسئول اورژانس کشور، 12 نفر از هموطنان به شهادت رسیدند.

این دو عملیات تروریستی، در حالی صورت گرفت که به نظر می رسد در حمله اول که در حرم امام صورت گرفته، مهاجمان نتوانستند به هدف خود که احتمالا ورود به حرم بوده، دست پیدا کنند لذا ناکام از ورود به حرم، در بیرون محوطه شروع به تیراندازی کور کرده که در این میان یکی از هموطنان شهید و برخی دیگر مجروح شدند. در این عملیات، یکی از مهاجمان خود را منفجر کرد و کشته شد و مابقی مهاجمان توسط ماموران امنیتی دستگیر یا کشته شدند.

در عملیات تروریستی دوم که در مجلس صورت گرفت، مهاجمان با پوششی زنانه با تیرانداری در محل ورودی، توانستند وارد ساختمان اداری مجلس شوند و از آنجا به سوی دفاتر نمایندگان و همچنین مردمی که برای حل مشکل به این دفاتر مراجعه کرده بودند، شلیک کردند که در این میان تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و پس از حدود پنج ساعت درگیری نیروهای امنیتی با تروریست ها همه 4 تروریست حاضر در عملیات کشته شدند. 

نمایندگان در هنگام عملیات تروریستی در صحن علنی مجلس حضور داشته و با وجود این حمله جلسه را ادامه داده و پس از پایان جلسه با همراهی نیروهای امنیتی، از مجلس خارج شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ