کد خبر: ۵۱۴۷۵
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۸

هویت ۵ عامل حملات تروریستی دیروز تهران اعلام شد
توسط وزارت اطلاعات:

هویت ۵ عامل حملات تروریستی دیروز تهران اعلام شد

وزارت اطلاعات هویت ۵ عامل حملات تروریستی دیروز تهران را منتشر و اعلام کرد و این اعضاء مرداد۹۵ تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و بعداز انهدام کامل شبکه فرار کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای، هویت پنج تن از عوامل حملات تروریستی روز گذشته در تهران را فاش و عکس آنها را منتشر کرد.

در این اطلاعیه ، تروریستها با اسامی 'ابوجهاد'، 'قیوم'، 'فریدون'، 'سریاس' و 'رامین' معرفی و اعلام شده بنا بر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری می کند.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات:

به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته هویت کامل عناصر تروریست تهران ( حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ) و همچنین هسته های مرتبط شناسایی گردیدند.

براین اساس، تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند؛ 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب به گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج گردیده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشته اند.

عناصر مذکور در اجرای عملیات تروریستی در مردادماه سال 1395، تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و قصد اجرای عملیات های تروریستی در شهرهای مذهبی را داشتند که پس از انهدام کامل شبکه و ضربه به نفرات اصلی این کیس از جمله هلاکت ابوعایشه؛ از کشور متواری گردیده بودند.

بنابر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری گردید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ