کد خبر: ۵۱۴۸۸
۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۳/۲۰

پیش بینی بازار سهام بعد از واکنش هیجانی به دو حمله تروریستی
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی بازار سهام بعد از واکنش هیجانی به دو حمله تروریستی

در پی واکنش هیجانی و افت ۵۳۵ واحدی شاخص بورس بعد از دو حمله تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران، وضعیت بازار سهام برای هفته جاری توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بعد از اعلام دوحمله تروریستی چهارشنبه گذشته توسط داعش، بازار سهام با کاهش قیمت ها و 535 شاخص بورس و تشکیل صف فروش برای برخی شرکت ها واکنش نشان داد که کارگزاری آبان برای وضعیت امروز بازار پیش بینی کرد، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، اکثر نمادها و گروه ها همسو با جو هیجانی ناشی ازعملیات تروریستی، معاملاتی منفی و همراه افت قیمتی را تجربه کردند که احتمالا این واکنش منفی در شروع هفته آینده و با توجه به برنامه تحریم های جدید آمریکا علیه ایران ادامه داشته باشد.

به نظر می رسد گروه های بانکی، بیمه ای، لیزینگی و سرمایه گذاری با ادامه داد و ستدهای منفی دنبال گردند که در این بین نمادهای بازار پایه همچون "وسین، ورازی، وسرمد، وایرا، وکادو، وبرق، توسعه و سدبیر" از تقاضای بالاتر و در نتیجه معاملاتی مثبت از هم گروهی های خود برخوردار باشند.

احتمالا در اوایل هفته، گروه های فلزی، معدنی، شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها علیرغم قرار داشتن در سطوح حمایتی، معاملاتی متعادل و منفی را تجربه کنند و تنها برخی نمادها همانند "فولای، فملی، ومعادن، ساینا، شپاکسا، پترول، شیران، داراب، جهرم، شجم و شزنگ" مثبت تر از هم گروهی ها دنبال شوند.

از جمله گروه هایی که ممکن است از اقبال بیشتری در هفته پیش رو برخوردار باشد می توان به گروه ساختمانی اشاره کرد که پیش از هیجانات منفی چهارشنبه گذشته نیز با معاملاتی مثبت مواجه بودند. در این میان نمادهای "ثشاهد، ثعمرا، ثاباد و کرمان" احتمالا از تقاضای بالاتری نسبت به هم گروهی های خود برخوردار باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ