کد خبر: ۵۱۵۳۳
۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۱

 استقبال از اولین صندوق طلا بورس کالا با فروش ۸۰ درصدی در روز اول

استقبال از اولین صندوق طلا بورس کالا با فروش ۸۰ درصدی در روز اول

با استقبال جالب فعالان بازار سرمایه از پذیره نویسی نخستین صندوق کالایی در بورس کالا، ۸۰ درصد از واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس در روز اول به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی برنامه اعلامی بورس کالا و مدیران تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، دیروز پذیره نویسی نخستین صندوق کالایی در بازار سرمایه ایران آغاز شد و طی آن با استقبال فعالان، 80 درصد از واحدهای هزار تومانی این صندوق 10 میلیارد تومانی به فروش رسید.

به این ترتیب در روز نخست، 7 میلیون و 800 هزار از واحدهای "طلا" به ارزش 7.8 میلیارد تومان توسط سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی خریداری شد و انتظار می رود طی امروز و یا حداکثر فردا، باقی واحدها به فروش برسد.

به گفته علیرضا ناصرپور مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالا ،پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس در روزهای آینده از ساعات ۹ الی ۱۵.۳۰ از طریق کارگزاری‌ها و سیستم معاملات آنلاین نیز ادامه داشته و تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان قابل پذیره نویسی است.

صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس از نوع صندوق‌های قابل معامله است که در بورس کالا فعالیت خواهد کرد و بعد از پایان پذیره نویسی و اخذ مجوز از سازمان بورس راه اندازی خواهد شد.

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مدیر و بازارگردان صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلا بوده و فعالیت صندوق تحت نظارت حسابرس، متولی و سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ