کد خبر: ۵۱۵۵۱
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۳/۲۱

دلایل ادامه توقف نماد سایپا، بانک صادرات، ماشین سازی اراک و آلومینیوم ایران
رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی اعلام کرد:

دلایل ادامه توقف نماد سایپا، بانک صادرات، ماشین سازی اراک و آلومینیوم ایران

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان دلایل ادامه توقف نماد سایپا، بانک صادرات، ماشین سازی اراک و آلومینیوم ایران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بیک زاده با اینکه زمینه بازگشایی سریعتر نماد ۴ شرکت سایپا، بانک صادرات، ماشین سازی اراک و آلومینیوم ایران بعد از رفع ابهام اطلاعات فراهم می شود، درباره ادامه توقف نماد سایپا به سنا گفت: اختلاف بین آمار قبلی شرکت در خصوص میزان فروش با آمار فعلی، عامل ادامه توقف این نماد است که از شرکت دلیل کاهش فروش در عین افزایش سود مطالبه شده است.

وی درباره ادامه توقف نماد بانک صادرات اظهار داشت: بازگشایی بانک صادرات منوط به ارسال اطلاعات حسابرسی شده 12 ماهه 95 است چون میزان تحقق و پوشش 9 ماهه شرکت پایین بوده است.

این مقام مسئول درباره دلایل ادامه توقف نماد "فاراک" هم گفت: ماشین سازی اراک سود را به میزان قابل اهمیتی کاهش داده که پیگیر دلایل آن از شرکت هستیم.

بیک زاده درباره توقف 2 ساله ایرالکو نیز گفت: آلومینیوم ایران در آخرین اطلاعات ارائه کرده مبادرت به برگشت ذخیره آلایندگی کرده که این موضوع در اطلاعات 6 ماهه حسابرسی شده نیز توسط حسابرس مطرح شده بود،به همین دلیل مقرر شده شرکت صورت مالی 12 ماهه 95 را منتشر کند و بعد از برگزاری مجمع و تصویب صورت مالی شرایط بازگشایی شرکت فراهم شود.

به گفته وی هر کدام از این ناشران با رفع ابهامات و مسائل مطرح شده می توانند زمینه بازگشایی سریعتر نماد را در بورس ایجاد کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عرفان | ساعت ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۳/۲۱
5
0
پاسخ
خدایا خودت سهام ما را باز کن ، به این مقامان مسئوول امیدی نیست ،
سهام را یک سال دو سال میبندند تازه میگن سر فلان عدد رقم مشکل داره ،این همه سهام بخاطر دو عدد درگزارش متوقف کنید کل بورس ببندید،
بی انصاف ها دو سال سهم متوقف یعنی 40 درصد سود بانکی از حق سهام دار گرفتید ،
این دنیا کسی بازخواست نکنه اون دنیا امیدوارم جبران شه
بنده هشت ماه تمام سرمایه و پس اندازم در سهم کچینی قفل شده ، ما که از حقمان نمیگذریم
خدا از باعث بانی اش نگذره

ان شا الله

پاسخ:
» محمد | ساعت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۳/۲۱
2
0
پاسخ
عجب رسمیه شرکت به بهانه های واهی سبب مسدود شدن سرمایه مردم میشه .....این هم از وضعیت نابسامان سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی. اینها فقط زیانکار شدند که سودی هم اگه داشته باشند تو مجمع آب میشه و تو قیمت سهام هم ارزشی نمیاره .

پاسخ:
» مهمان | ساعت ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۳/۲۱
0
0
پاسخ
شرکت پتروشیمی مبین کلیه اطلاعات مجمع را روی کدال منتشر کرده است ولی نماد ان بصورت غیر قانونی بسته است.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ