کد خبر: ۵۱۵۶۰
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۳/۲۱

پیشنهادی برای حضور دو وزیر در وزرات صنعت
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد:

پیشنهادی برای حضور دو وزیر در وزرات صنعت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صددیم یک وزیر متمرکز بر تولید و یک وزیر دیگر متمرکز بر امر تجارت باشد تا تضادهای های میان این دو بخش در وزرات صنعت از بین رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه عمده کار کارشناسی لایحه جداسازی وزارتخانه ها به خصوص وزارت صنعت متوجه دولت است به تسنیم گفت: البته مجلس هم برای تصویب این موضوع کار کارشناسی دقیقی را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم ادغام مورد نظر مجلس در وزارت صنعت اتفاق نیفتاده و وضعیت امروز وزارت صنعت ادغام نیست زیرا ادغام یعنی استفاده از ظرفیت های مشترک و چابکی که این موضوع در وزارت صنعت دیده نشده است. متأسفانه در وزارت صنعت الحاق انجام شده به نحوی که دو بخش فقط به هم چسبیده اند و تنها چیزی که اتفاق افتاده دو وزیر این وزارتخانه یک نفر شده است.

این نماینده با اشاره به اینکه در وزارت صنعت خبری از ادغام نیست، ادامه داد: روش اجرای ادغام در وزارت صنعت اصلاً مناسب نیست به نحوی که جداسازی به نفع کشور است. البته در این رابطه نیازمند کار کارشناسی هستیم.

پورابراهیمی با اعلام اینکه وضعیت امروز وزارت صنعت نه حامی تولید و نه بخش بازرگانی است، تصریح کرد: با وزارتخانه عریض و طویلی روبه رو هستیم که وظایف را انجام نمی دهد. در صددیم یک وزیر متمرکز بر تولید و یک وزیر دیگر متمرکز بر امر تجارت باشد تا تضادهای های میان این دو بخش از بین رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ